Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:45:26 GMT

راه زمینی پلدختر و معمولان تا ۲ ساعت دیگر بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۱۷۹۹

راه زمینی پلدختر و معمولان تا ۲ ساعت دیگر بازگشایی می شود

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: تا ساعت ۱۴ امروز (۲ ساعت دیگر) راه زمینی بین پلدختر و معمولان برقرار می شود تا امداد رسانی تسریع شود. ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران قربانی اظهار کرد:‌تلاش ها برای بازگشایی راه زمینی بین پلدختر و معمولان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر محورهای مواصلاتی از بن بست خارج شده اند و تنها راه روستایی برای امدادرسانی وجود دارد.

وی  افزود: برای معمولان نیز فعلا راه زمینی وجود ندارد و سازمان راهداری به شدت مشغول کار است تا مسیر بازگشایی شود و امیدواریم تا ساعت 14 امروز این منطقه هم از بن بست خارج شود تا عملیات امدادرسانی با سرعت بیشتری از سر گرفته شود.

وی تصریح کرد: از 2700  محور کشور، با وجود بارش‌های بی سابقه فقط 17 محور شریانی تحت تاثیر قرار گرفته و مشکلاتی دارند و از بین محور‌های غیر شریانی نیز 30 محور مشکل دارند که بیشتر آن‌ها راه‌های جایگزین دارند.

36 جاده کشور امروز مسدود است/افزایش 40 درصدی ترددها

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه راهداری وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راه‌های روستایی و محورهای فرعی شده است، گفت: خسارت وارد طبق کارشناسی‌های اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گزارش تسنیم، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که به دنبال بارش‌های اخیر و به منظور بازدید میدانی از وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان عازم این استان شده بود، با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راههای روستایی و محورهای فرعی شده، گفت: خسارت وارد شده طبق کارشناسی‌های اولیه 1500 میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گفته امانی، نزدیک به 25 راه اصلی و فرعی در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: راه‌های حدود 250 روستا نیز مسدود شده که راهداران در حال تلاش برای بازگشایی آن‌ها هستند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: 50 اکیپ فعال و سیار راهدار به همراه 150 دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت و تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

امانی افزود: برخی از این ماشین آلات از روستاهای معین هرمزگان، کرمان و جنوب کرمان عازم استان سیستان و بلوچستان شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ظرف 10 روز آینده تمام راه‌های مسدود شده باز خواهند شد اما اولویت، بازگشایی راه‌های اصلی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که می‌کوشیم ظرف 24 تا 48 ساعت آینده بازگشایی شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل همچنین از همکاران راهدار برای بازگشایی راه‌ها و انجام عملیات امداد و نجات برای دو ناوگان اتوبوس حمل‌ونقل عمومی از سیلاب تقدیر و تشکر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است