Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام گزارشی از امدادرسانی در استان‌های متاثر از سیل، آب‌گرفتگی، برف و کولاک از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ گفت: در ۳۱ استان کشور تعداد ۱۸۸۹ شهر، روستا و محورهای کوهستانی به بیش از ۲۱۷ هزار نفر از هموطنان امدادرسانی شده و حدود ۸۶۵۴۳ نفر اسکان اضطراری داده و ۱۰۷۲ نفر توسط نیروهای امدادی و بالگرد به مناطق امن انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این روزها ۴۸۰۹ دستگاه خودرو از برف رهاسازی و تعداد ۴۲۸۸ باب تخلیه آب از منازل انجام شد و بیش از ۱۴ هزار نیروی عملیاتی در قالب ۳۵۰۵ تیم امدادی در حال فعالیت هستند.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: باتوجه به محاصره برخی از روستاها توسط آب و تخریب راه‌های ارتباطی، یکی از نکات برجسته عملیات روزهای گذشته، استفاده از توان امدادهوایی جمعیت هلال‌احمر بوده که در این مدت نسبت به انتقال بیش از ۲۹۸ هزار کیلوگرم اقلام غذایی و زیستی طی ۲۶۳ ساعت پرواز بالگردهای جمعیت و انتقال ۱۹۷۰ از امدادگران و نجات‌گران اقدام کرده‌اند.

به گفته سلیمی امدادرسانی در البرز، چهارمحال و بختیاری، گلستان، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، خراسان‌شمالی و سمنان ادامه دارد...

رییس سازمان امداد و نجات اقلام زیستی و غذایی توزیع شده در سطح کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات رییس سازمان امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در ۳ شهرستان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد و ۲۷۵ سورتی پرواز برای امدادرسانی به روستاهایی که مسیر ارتباطی آنها قطع شده، ادامه دارد.

وی افزود: در سیل و آب‌گرفتگی استان‌های یزد و اصفهان هم از شب گذشته، خدمات امدادی لازم، ارائه شده است.

کد خبر 6088068

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • آخرین جزییات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات