Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@20:37:59 GMT

بازدید 50 هزار زائر از بقعه باباگرگر در قروه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۴۰۸

بازدید 50 هزار زائر از بقعه باباگرگر در قروه

حجت‌الاسلام مهدی مرادی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بقعه متبرکه امامزاده سیدجلال الدین(ع) باباگرگر شهرستان قروه در روز طبیعت میزبان زائران و میهمانانی از جای جای کشور عزیزمان ایران اسلامی بود که این مهم نشان دهنده احترام و جایگاه عظیم این بقعه متبرکه بین مردم منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور بیش از 50 هزار نفر در جوار این بقعه متبرکه در روز طبیعت افزود: یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف در طرح نوروزی آرامش بهاری اجرای نیت در جوار بقاع متبرکه و کمک به نیازمندان است که در روز طبیعت 50 بسته سبد کالا شامل ارزاق متنوع بین زائران کم توان تقسیم شد.
مرادی یادآور شد: از ابتدای برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری و در راستای اجرای امینانه نیت واقفان و از محل موقوفه میرمحمود حسینی، مبلغ 25 میلیون تومان کمک نقدی و ارزاق به نیازمندان اهدا شده و همچنین در ایام مختلف تعداد هزار نفر اطعام شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی روز طبیعت باباگرگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن مرادی مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.
مرادی هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.
مستندهنگامه‌ی باران روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی ست که بهمراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این روز‌ها سنددارکردن خانه‌های محله اش می‌باشد.
گفتنی است بیش از ۷۵هزار اثر در ۶بخش هنری با محور‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور