Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ از پدیده جوان تیمش راضی است و قول می‌دهد سال بعد بیشتر از او استفاده کند.

طرفداری - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از فیل فودن در جریان پیروزی مقابل کاردیف سیتی پرداخت.

سیتیزن‌ها شب گذشته در دیداری خانگی و آسان موفق شدند تیم قعر جدولی کاردیف را با دو گل از دی بروین و سانه شکست داده و در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ برتر، به صدر جدول برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار فیل فودن، هافبک انگلیسی و جوان منچسترسیتی برای اولین بار در لیگ برتر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. 

به گزارش اسکای اسپورتس، پپ پس از بازی در تمجید از عملکرد فودن گفت:

همه می‌دانیم فیل چه پتانسیلی دارد. او جوان است ولی می‌تواند همه کار در زمین انجام بدهد. با دید شگفت انگیزی که به زمین بازی دارد، می‌تواند موقعیت‌های گلزنی خلق کند. می‌توانیم روی این ویژگی‌های او حساب کنیم و این نکته خیلی خوبی است. او هر روز در رختکن تیم است و به بخشی از تیم تبدیل شده و به او اعتماد داریم. او کاملا مهیای بازی برای ما است و امشب هم همه کارها را خوب انجام داد. از عملکردش راضی و خوشحالم. فیل در سطح خوبی قرار دارد و می‌توانست دو گل بزند. او استثنایی است. با توجه به رقبای باکیفیتی که در پستش دارد، بازی کردن برایش چندان آسان نیست ولی فیل می‌خواهد اینجا باشد و از بودن در سیتی خوشحال است. به شما تضمین می‌دهم که سال بعد او بیشتر از امسال بازی خواهد کرد. این یک پروسه است. فیل فقط 18 یا 19 سال دارد. برای یک دهه آتی تیم، او مهره مهمی خواهد بود.

در بازی با کاردیف، الکساندر زینچنکو به دلیل مصدومیت خیلی زود زمین را ترک کرد تا دست بسته پپ در پست دفاع چپ، بسته‌تر شود. روی کاغذ باید بازگشت بنجامین مندی به ترکیب تیم در بازی شنبه مقابل برایتون در نیمه نهایی جام حذفی را قطعی دانست ولی پپ تضمینی نمی‌دهد:

زینچنکو چیزهای زیادی به ما می‌بخشد و بازیکن مهمی است. او مکانیزم و سبک بازی دلخواه ما را می‌شناسد. ولی در طول یک فصل از این دست اتفاقات می‌تواند رخ بدهد اگر شما دقایق زیادی بازی کرده باشید. مصدومیت‌ها را می‌پذیریم و به دنبال پیدا کردن راه حل‌ها خواهیم بود. در حال حاضر نمی‌دانم کدام بازیکن شنبه بازی خواهد کرد. دنیلو برای بازی در این پست تلاش زیادی به خرج داد و من واقعا از این بابت او ممنونم. دنیلو دفاع چپ تخصصی نیست ولی برای ارائه عملکردی خوب در این پست، تلاش زیادی کرد. خواهیم دید شنبه چه کسی در ترکیب قرار می‌گیرد. مندی؟ باید ببینیم چه احساسی دارد و چطور تمرین می‌کند. گزینه‌های زیادی نداریم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

سرمربی تیم فوتبال رُم از اهمیت مهاجم ایرانی‌اش در تیمش سخن گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریف‌مان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ما است. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

آزمون 29 ساله رُم در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود.  او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2 بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با ناامیدی اینجا را ترک می‌کنیم، اما شکست نخورده‌ایم چون هنوز فصل طولانی است. ما مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر جهان (بایرلورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) بازی خواهیم داشت، اما نسبت به آن مثبت فکر می‌کنیم.

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در 22 بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 3 گل، 2 پاس‌گل هم برا‌ی هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • ستاره‌های تیم بی‌ستاره نکونام | درخشش چند مهره در ترکیب صدرنشین
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • منچسترسیتیِ گواردیولا، متخصص فینال جام‌های داخلی انگلیس
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است