Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:46:31 GMT

کشف ۲۸۲ تن قند و شکر احتکار شده درزنجان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۳۴۵۰

کشف ۲۸۲ تن قند و شکر احتکار شده درزنجان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سرهنگ جعفر کردلو افزود: در راستای مقابله با سود جویان و احتکار کنندگان و تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مأموران آگاهی زنجان از احتکار قابل توجهی قند و شکر مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی و به همراه مأموران اداره صنعت و معدن به محل احتکار واقع درشهرک صنعتی شماره یک زنجان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردلو خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از این محل موفق شدند ،۲۸۲ تن قند و شکر احتکار شده را کشف کنند.

وی با اعلام اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است تصریح کرد: کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

کردلو در ادامه افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی زنجان موفق شدند یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را در اتوبان "زنجان - قزوین" شناسایی کنند.

وی ادامه داد: مأموران پس از توقیف این کامیون در بازرسی از آن یک‌هزار و ۲۵۵ کیلوگرم مغز گردو، ۶۴۷ کیلوگرم نخودچی و ۴۶۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: این متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4581259

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار نیروی انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل محمد نوری گفت: طی عملیات و رصد اطلاعاتی و گشت شبانه مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و یگان حفاظت استان ۳ دستگاه وانت نیسان حامل ۱۴۰ اصله قنداق قاچاق جنگلی که از طریق استان همجوار وارد استان شده بودند در محور اردبیل به نیر توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.
وی افزود: در این عملیات شبانه که در حوالی ساعت ۲ شب انجام گرفت قاچاقچیان سعی داشتند فرار کنند که نیرو‌های یگان حفاظت مانع از فرار آنان شدند که موجب برخورد به خودرو مأموران یگان و خسارت جدی به خودرو یگان شده و ۲ نفر از مأموران یگان مصدوم شده اند.
نوری ادامه داد: یکی از خودرو‌های قاچاقچیان با خالی کردن بار قاچاق فرار کرده و ۲ متخلف دیگر دستگیر و در حال حاضر در بازداشت هستند و خودرو‌های متخلفین به پارکینگ منتقل شده و به مراجع قضایی استان معرفی شده اند.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان از هموطنان خواست در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در گچساران کشف و ضبط شد
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۷ تن چوب قاچاق در رامیان
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی
  • کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد