Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:09:59 GMT

گوگل داپلکس با گوشی‌های بیشتری سازگار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۲۴۳

گوگل داپلکس با گوشی‌های بیشتری سازگار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، این خدمات هوش مصنوعی ابتدا از طریق گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در ماه دسامبر عرضه شد. سپس از ماه مارس تمامی کاربران گوشی‌های پیکسل توانستند از آن بهره مند شوند. در ادامه، گوگل اعلام کرده خدمات یادشده را در اختیار کاربران تمامی گوشی‌های اندرویدی و آی او اس قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران می‌گویند داپلکس از طریق گوشی گالکسی اس ۱۰ پلاس در دسترس قرار گرفته است. گوگل قبلاً اعلام کرده بود خدمات یادشده با نسخه ۵ سیستم عامل اندروید و نسخه‌های بعد از آن و همین طور تمامی آیفون‌های مجهز به نرم افزار گوگل اسیستنت سازگاری دارد.

این خدمات که به گوشی امکان می‌دهد به طور خودکار با رستوران مدنظر کاربر تماس گرفته و زمانی را برای صرف شام ذخیره کند، فعلاً تنها در ۴۳ ایالت آمریکا در دسترس است، اما قرار است در آینده در برخی نقاط دیگر این کشور هم قابل استفاده باشد. گوگل داپلکس از هوش مصنوعی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است و صدای پخش شده از آن در زمان تماس با رستوران‌های مختلف تا بدان حد با صدای انسان شباهت دارد که معمولاً متصدیان رستوران‌ها متوجه نمی‌شوند تماس گیرنده ماشین بوده یا انسان.

کد خبر 4581146

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل گوشی هوشمند هوشمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا شکاری وینگر سپاهان در بازی‌های اخیر روی فرم خوبی قرار دارد و در بازی با ذوب آهن نمایش خوبی ارائه کرد و نفوذهای تاثیرگذاری داشت.

شکاری در سه هفته اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده اما هر زمان که در ترکیب حضور داشته روند هجومی خوبی پیش گرفته و سمت چپ این تیم را در فاز هجومی فعال کرده است.

در این مسابقه شکاری در نیمه دوم نفوذهای خوبی انجام داد اما در ارسال پاس‌های آخر تمرکز کافی را نداشت، شاید اگر سپاهانی ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشتند و با مشکلات کمتری دست و پنجه نرم می‌کردند او یکی از مهره های تاثیرگذار در مسیر قهرمانی این تیم بود و می‌توانست در کنار دیگر بازیکنان هجومی این تیم تاثیرگذارتر باشد.

شکاری در نیم فصل دوم لیگ برتر فرصت‌های بیشتری برای حضور در زمین پیدا کرده و دو گل هم برای این تیم به ثمر رسانده، او با ادامه روند خوب خود در ادامه فصل می‌تواند به یکی از بازیکنان اصلی تیم تبدیل شود که در تک مسابقات جام حذفی نقش کلیدی داشته باشد.

سپاهان با حضور رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده در سمت راست حملات خوبی شکل می‌دهد و با توجه به نفوذهای کمتر زکی‌پور از سمت چپ او مسئولیت بیشتری برای خلق موقعیت از جناحین دارد و به خوبی در این پست ایفای نقش می‌کند.

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • دبیرکل ناتو: اوکراین به زودی سامانه‌های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • ببینید | حمله به گوگل