Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:08:11 GMT

سوانح رانندگی در داران و انارک 10 نفر را مجروح کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۲۵۶

سوانح رانندگی در داران و انارک 10 نفر را مجروح کرد

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: در سانحه واژگونی خودروی پژو پارس که ساعت 11 و 20 دقیقه امروز رخ داد پنج نفر شامل سه زن 16، 20 و 32 ساله و 2 مرد 27 و 29 ساله مصدوم شدند.
غفور راستین افزود: مصدوم شدگان این حادثه رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، به وسیله 2 واحد امدادی اورژانس 115 به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فوریت‌ های پزشکی شهرستان فریدن با برخورداری از 2 پایگاه شهری و جاده‌ ای، یک اتاق فرمان مشترک با بویین میاندشت، 14 نفر نیرو و 2 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر عملیاتی و یک دستگاه رزرو به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌ بیمارستانی به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
داران مرکز شهرستان فریدن یکی از شهرستانهای استان اصفهان است.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی اچ سی کراس در ساعت 11 امروز در کیلومتر 35 جاده انارک به زواره رخ داد اظهار داشت: در این سانحه رانندگی 2 زن، یک مرد و 2 کودک 4 و 11 ساله مصدوم شدند که 2 تن آنها از آن ها به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند و سه تن دیگر نیز برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند و به صورت سرپایی درمان شدند.
علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
انارک در 75 کیلومتری نائین وشهرستان نائین در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
6022/ 7135
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اصفهان پژو شهید بهشتی فوریت های پزشکی فوریت های پزشکی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران