Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@10:51:37 GMT

شهادت 11 کودک فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۳۹۸

شهادت 11 کودک فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ در این بیانیه که به مناسبت روز کودک فلسطینی ـ مصادف با 5 آوریل هر سال ـ منتشر شده، آمده است که رژیم صهیونیستی همچنان به جنایت علیه کودکان فلسطینی ادامه می‌دهد و آن‌ها را از حق زندگی، آموزش، آزادی و برخورداری از امنیت محروم می‌کند.

بر اساس این بیانیه، نظامیان اسرائیلی هر ساله 500 تا 700 کودک فلسطینی را بازداشت و در دادگاه‌های نظامی محاکمه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش جهانی دفاع از کودکان ـ فلسطین اعلام کرد که هم اکنون 250 کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند.

این جنبش با اشاره به اینکه عاملان جنایت علیه کودکان فلسطینی هرگز بازخواست و مجازات نشده‌اند، جامعه بین الملل را به حمایت از کودکان فلسطینی و اتخاذ تدابیری فوری برای محاکمه عاملان جنایات علیه آنان طبق قوانین بین‌المللی فراخواند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا 11 کودک فلسطینی شهادت سال جاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان گلستان؛ علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان ضمن محکومیت اقدام وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، در بیانیه‌ای، اعلام کردند: حمله به بیمارستان‌ها جنایت بزرگی است که هرگز از تاریخ بشریت پاک نخواهد شد.

در این پیام آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم کودک کش و درنده خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ و هتک حرمت بیماران و خصوصا زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخ بشریت محو نخواهد شد.

تردیدی نیست این فاجعه ننگین و آشکار رژیم منحوس صهیونیست‌ی ناشی از سکوت مجامع و مراجع بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه استکبار جهانی از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر قدس و فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌ها و درنده خویی ها، نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین بویژه نوار غزه و وظیفه مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تاکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرز‌های وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است، رو به پایان است و انشاالله اینگونه حرکات وحشیانه و به دور از انسانیت، نشان از نابودی و از بین رفتن رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • سکوت در برابر هتک حیثیت زنان فلسطینی، یعنی کمک به ادامه قتل و تجاوز صهیونیست ها
  • شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت
  • شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت/ آمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر رسید
  • شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت / آمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۳۳۳ نفر رسید