Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، میک مک درموت که به عنوان بدنساز سابقه حضور در تیم ملی ایران را در کارنامه دارد، به تازگی به تیم یک ایرلندی پیوسته است.

اما با حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و باخت تلخ این تیم مقابل ژاپن، کارلوس کی روش انگشت اتهام را به سمت درموت روانه کرد و در جدیدترین اظهارات خود وی را مقصر اصلی حذف ایران از این رقابت‌ها معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر کی روش بدنسازی تیم ملی ایران توسط وی به شکل مطلوبی صورت نگرفته و همین اتفاق باعث حذف ایران از جام ملت‌ها شد. به همین سبب کی روش ترجیح داد تا در تیم ملی کلمبیا ضمن قطع همکاری با درموت به دوستی ۷ ساله شان پایان دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون

به گزارش "ورزش سه"، ایران در چهارمین بازی مرحله پیش مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف ترکمنستان خواهد رفت و در صورت پیروزی، صعود تیم ملی به مرحله بعدی قطعی خواهد شد.

در این بازی علاوه بر سردار آزمون که در دیدار قبلی دچار مصدومیت شد، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش نیز به دلیل بیماری و آسیب‌دیدگی در اختیار کادرفنی نخواهند بود و آرشا شکوری و مهدی لیموچی نیز تیم را همراهی نکرده‌اند.

در غیاب آنها سایر نفرات آماده حضور در این بازی خواهند بود اما به نظر می‌رسد که 4 تغییر نسبت به بازی رفت در دستور کار تیم ملی خواهد بود و امیر قلعه‌نویی این تغییرات را اعمال خواهد کرد.

خط دروازه: اعتماد به شماره یک
علیرضا بیرانوند اولویت اول امیر قلعه‌نویی برای قفس توری تیم ملی است و در این بازی حساس به میدان خواهد رفت تا همچون بازی رفت در این دیدار هم دروازه خود را بسته نگه داشته و کلین‌شیت کند. گلر شماره یک تیم ملی تاکنون 71 بار پیراهن تیم ایران را پوشیده و تنها پنج بازی تا رکورد مهدی رحمتی فاصله دارد.

خط دفاع: سه تغییر عمده
حسین کنعانی احتمالا تنها بازیکنی است که جایگاه ثابت خود را در ترکیب تیم ملی حفظ خواهد کرد و به نظر می‌رسد سه تغییر دیگر در تیم وجود خواهد داشت. امین حزباوی که تا آستانه ماندن در ایران و عدم سفر به عشق آباد نیز پیش رفت، احتمال دارد نیمکت نشین شود و جای خود را به شجاع خلیل زاده بدهد. در جناحین نیز رامین وارد ترکیب خواهد شد و ابوالفضل جلالی هم در سمت چپ جانشین میلاد محمدی می‌شوند.

خط میانی: جمع جور لژیونرها
در مرکز میدان احتمالا تغییرات کمتری اعمال خواهد شد. سعید عزت‌اللهی مرد مورد اعتماد تیم ملی در پست هافبک دفاعی است و جلوتر از او سامان قدوس جایگاه ثابتی در ذهن امیر قلعه‌نویی دارد. محمد محبی و علی قلی‌زاده هم در جناحین بازی خواهند کرد و بعید است جایگاه خود را به بازیکن دیگری بدهند.

خط حمله: در جستجوی جانشین آزمون
مهدی طارمی امیدوار است در این بازی به روند گلزنی ملی برگردد و به رکورد 50 گل کریم باقری برسد. با این حال در غیاب سردار آزمون، گزینه اول جانشینی او و زوج سازی با طارمی، مهدی قایدی، همشهری بوشهری اوست. در صورتی که قایدی فیکس نباشد، سعید سحرخیزان و محمدرضا آزادی هم شانس بازی در این دیدار را خواهند داشت.

ترکیب احتمالی تیم ملی:

علیرضا بیرانوندرامین رضاییانابوالفضل جلالیحسین کنعانیشجاع خلیل‌زادهسعید عزت‌اللهیسامان قدوسمحمد محبیعلی قلی‌زادهمهدی قایدیمهدی طارمی

دیگر خبرها

  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • معرفی انواع قطارهای مسافربری در ایران
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون
  • شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / تصاویر