Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری گفت: هفتمین جشنواره لاله ها از امروز پنجشنبه پانزدهم فروردین ماه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، پیمان بضاعتی پور روز پنج شنبه گفت: امسال به دلیل افزایش بارش ها در فروردین و شرایط آب و هوایی متفاوت؛ غنچه های لاله دیرتر به گُل نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: البته تا چند روز آینده شاهد باز شدن تمامی غنچه ها و یکدست شدن عرصه های گلکاری شده در باغ گل ها خواهیم بود.
 
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در هفتمین جشنواره لاله ها 300/000 هزار گل لاله در شانزده واریته در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران