Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم گلزن و محبوب نساجی بعد از مدتی مصدومیت و دوری از میدان در تمرینات گروهی تیمش حاضر شده و ممکن است در بازی برابر سپاهان به میدان برود. ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، محمد عباس زاده مهاجم تیم نساجی بعد از گذراندن دوران مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشت و مجید جلالی امیدوار است در بازی حساس خانگی برابر سپاهان از این مهاجم گلزن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده در لیگ امسال به عنوان کاپیتان نساجی فقط تا هفته چهاردهم بازی کرد و بعد از آن با مصدومیتی که دچارش شد نتوانست به میدان برود. او دو بار مصدومیتش بهبود پیدا کرد و هربار در تمرینات دوباره مصدوم شد.

 آخرین مصدومیت او از ناحیه دست است اما حضورش در تمرینات گروهی این امیدواری را برای قائم‌شهری‌ها به وجود آورده که در این بازی مهم بتوانند گلزن محبوبشان را در زمین ببینند.

اصفهان| بازیکن تیم فوتبال نساجی: داور می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشداصفهان| ترکیب اولیه تیم فوتبال نساجی مقابل ذوب‌آهن مشخص شدسرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران معرفی می‌شودبازیکنان و مربیان تیم فوتبال نساجی جریمه شدند/ علی امیری: قول می‌دهم نتایج را جبران کنیم

دو تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران عصر جمعه 16 فروردین از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور