Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حسین کتابدار، مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان تهران در ارتباط با مراکز جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی برای سیل‌ زدگان، گفت: ضلع جنوبی میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی کوچه مهدی‌زاده، هلال‌احمر شهرستان تهران است که جهت مرکز جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هلال‌احمر منطقه ۱۶ تهران واقع در خیابان شوش بعد از میدان هرندی و هلال‌احمر منطقه ۲۲ واقع در کیلومتر ۱۱ جاده تهران کرج ورودی پارک چیتگر، هلال احمر شهرستان شمیرانات واقع در خیابان شهید آقایی نیاوران در این زمینه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، گفت: هلال‌احمر شهرستان ری واقع در ضلع جنوب غربی حرم عبدالعظیم حسنی خیابان شهید فدایی نیز به عنوان یکی دیگر از مراکز جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی برای سیل‌زدگان در نظر گرفته شده است.

کتابدار افزود: هموطنان از آوردن هرگونه اجناس دست دوم خودداری کنند چرا که این اجناس به هیچ عنوان مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیل زدگان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد