Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: بایستی ضمن برنامه ریزی، اقدامات لازم از سوی سازمان‌های خدمت رسان نظیر هلال احمر برای توزیع کمک‌های مردمی به هموطنان آسیب دیده از سیل انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار "حسین اشتری" در دیدار با "مرتضی سلیمی" رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اظهارداشت: عمق فاجعه در مناطق سیل زده استان لرستان بسیار بزرگ است البته مردم یکسری توقعات بجایی دارند که امیدواریم با همت هرچه بیشتر مسئولان مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با بیان اینکه توزیع کمک‌های مردمی در این مناطق کم و ناکافی است، گفت: بایستی ضمن برنامه ریزی، اقدامات لازم از سوی سازمان‌های خدمت رسان نظیر هلال احمر برای توزیع کمک‌های مردمی به هموطنان آسیب دیده از سیل انجام شود.

در ادامه این جلسه، "سلیمی" اظهار کرد: نیروی انتظامی در امر رسیدگی و کمک به مردم سیل زده استان لرستان، تعامل و همکاری بسیار مطلوبی با سازمان امداد و نجات هلال احمرداشته که از این بابت از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به این موضوع که تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ خانواده در شهرستان سیل زده پلدختر ساکن هستند گفت: به تعداد ۱۵ هزار نفر چادر، پتو و مواد غذایی را در لرستان دپو کرده ایم و در تلاش هستیم با کمک ناجا و دیگر سازمان‌های مسئول، کمک‌های مردمی به موقع و با سرعت به دست هموطنان آسیب دیده در مناطق سیل زده برسد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده ناجا سردار اشتری امداد و نجات هلال احمر مرتضی سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس و مدیران سازمان داوطلبان با حضور در ساختمان صلح با نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

وی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقا دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بورکراسی‌های غیر ضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بورکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

کد خبر 6087170

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان