Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - تردد قطار در محور راه آهن شمال که به دليل رانش زمين به ريل آهن آسيب رسيده بود ، عصر امروز پنجشنبه با عبور دادن قطار باري سنگين وزن برقرار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ،مديرکل راه آهن شمال به خبرنگار ايرنا گفت که براي اطمينان از امنيت ريل بازسازي شده ، يک رام قطار باري به وزن يکهزار و 600 تن از مسير عبور داده شد و هم اکنون راه آهن باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تردد قطار در راه آهن شمال کشور عصر روز 12 فروردين ماه در مسير زيرآب در شهرستان سوادکوه مازندران براثر ريزش و رانش ديواره کوه بر روي ريل متوقف شده بود.
اين سومين بار در يک ماه گذشته است که شبکه ريلي شمال کشور بر اثر بارش شديد باران و وقوع سيل و ريزش کوه به داخل خطوط ريلي ، مسدود و تردد قطارها متوقف مي شود.
مديرکل راه آهن شمال که مسير گرمسار در استان سمنان تا استان گلستان را زير پوشش دارد گفت که با تلاش شبانه روزي کارکنان و تکنسين خطوط ريلي شمال کشور و پاکسازي سنگ ريزه و خاک و خاشاک از سطح ريل تردد قطار در اين محور برقرار شد.
يوسف گران پاشا افزود : پس از عبور آزمايشي قطار باري ، از امشب نيز تردد قطار مسافربري در اين مسير از سرگرفته مي شود.
وي ادامه داد : با فروکش کردن بارش باران و سيل در مازندران براي روزهاي آينده، کار ساخت ديواره حايل و ترميم اساسي خطوط آسيب ديده نيز شروع خواهد شد.
گران پاشا گفت : در شرايط فعلي مشکلي براي تردد قطار در اين مسير از گرمسار تا گرگان وجود ندارد و تمام ترددها نيز با نظارت انجام مي شود.
خطوط ريلي شمال کشور که از گرمسار در استان سمنان شروع مي شود و تا گرگان مرکز استان گلستان ادامه دارد حدود 360 کيلومتر است و روزانه 6 هزار مسافر در اين مسير جا به جا مي شوند.
6982/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم

ویدئویی دلهره آور از یک سگ بامزه که هنگام عبور قطار روی ریل دراز کشیده را می‌بینید که  پس از عبور قطار، سگ از جا برخاست و از روی ریل خارج شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عبور قطار شعله‌ور از وسط شهر
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم
  • مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • اطلاعیه روابط عمومی راه آهن؛ هیچ قطار تجاری ترانزیتی از سوی کشور افغانستان وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک