Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@05:05:33 GMT

سد انسانی در مقابل سیل وحشتناک / اینجا ایران است! + فیلم تکاندهنده

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۷۸۳۹

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: جوانان روستای غزاویه با دست خالی در مقابل سیل ایستادند.

حجم ویدیو: 2.65M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش گروه حوادث رکنا، جوانان روستای غزاویه با دست خالی مقابل سیلاب سینه سپر می کنند تا روستا و زمین‌های کشاورزی زیر آب نرود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

به گزارش گروه حوادث رکنا، جوانان روستای غزاویه با دست خالی مقابل سیلاب سینه سپر می کنند تا روستا و زمین‌های کشاورزی زیر آب نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

سد انسانی در مقابل سیل وحشتناک / اینجا ایران است! + فیلم تکاندهنده

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حوادث اخبار حوادث ایران سیل فیلم دست خالی وحشتناک عکس سیل جوان فیلم وحشتناک لرستان قربانی مشهور رستوران کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند

به گزارش جماران؛ رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به سوال خبرنگار سی ان ان درباره اینکه تا چه اندازه نگران حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران هستید، گفت: نگرانی من در این باره یک نگرانی عمومی و کلی است. ما قبلا درباره این نگرانی درباره تاسیسات هسته ای اوکراین یا هرجای دیگری با یکدیگر گفت و گو کرده ایم. ما معتقدیم که در دوره هرگونه تنش، تخاصم یا جنگ، گر هدف قرار دادن تاسیسات هسته ای یکی از گزینه های روی میز  تصمیم گیران نظامی باشد، یک اشتباه وحشتناک خواهد بود که تبعات بسیار جدی دارد.

من خبر یا نشانه ای ندارم که آیا اسرائیل یا هر کشور دیگری به حمله به تاسیسات هسته ای کشورهای دیگر فکر می کند یا خیر. به هرحال ما در شرایط اضطراری قرار داریم. همانطور که در نشست نیویورک هم گفتم همه طرف ها باید خویشتن داری از خود نشان دهند.

دیگر خبرها

  • سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم)
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم)
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • سیل وحشتناک در فرودگاه دبی (فیلم)
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • ورود دادستان زنجان به تصرف حریم رودخانه ولیدر