Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.

در پیام رئیس قوه قضاییه آمده است: صدیق مکرم وبرادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد مروی (زید عزه)

مفتخرشدن جنابعالی به مقام خدمت به حضرت شمس الشموس ابوالحسن الرضا علیه السلام که از والاترین توفیق‌ها محسوب می‌شود، شایسته ابراز صمیمی‌ترین تبریک‌ها به شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً وجود اخلاص و سایر ویژگی‌های بارز اخلاقی و مردمی در شخصیت جنابعالی که در طول دوران آشنایی بیش از چهل ساله باشما سراغ دارم، زمینه جلب این توفیق عظیم و حسن اعتماد رهبر حکیم انقلاب (مدظله العالی) بوده است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد، از خداوند متعال مزید توفیق شما در بجای آوردن شکرانه این نعمت عظیم، که همانا خدمت هرچه بیشتر به زائران آن حضرت و محرومان است را مسألت می‌نمایم.

کمک به جنابعالی در اجرای این ماموریت مهم بر اساس منشور ابلاغی مقام معظم رهبری را تداوم توفیق خود در خدمت سه ساله به امام رئوف، و بر خود فرض میدانم.

والسلام علیکم
سید ابراهیم رئیسی
۱۵ فروردین

منبع: مشرق

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام احمد مروی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم شصت‌و‌پنجمین سالگرد رحلت مرجع فقید آیت‌الله حسین طباطبایی بروجردی استاد حاج شیخ حسین انصاریان به ایراد سخنرانی پرداخت و سید مهدی میرداماد در مدح منقبت ائمه اطهار (ع) مداحی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان با تجلیل از شخصیت آیت الله بروجردی گفت: این مرجع تقلید زمانی که به قم آمد ۷۰۰ نفر در این حوزه مشغول به تحصیل بودند و در زمانی که از دار دنیا رفت بیش از ۷ هزار نفر مشغول به تحصیل بودند.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله بروجردی گفت: در طول ۱۶ سالی که آیت الله بروجردی در حوزه علمیه قم حضور داشت اقدامات بسیاری در راستای گسترش دین اسلام در داخل ایران و کشور‌های مختلف انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین انصاریان، تقوای الهی را یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله بروجردی دانست و گفت: به‌واسطه همین تقوا، آیت الله بروجردی به مراتب بزرگی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد