Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@13:08:29 GMT

در حال بازگشت به وضعیت عادی در پل‌دختر هستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۸۵۳۷

در حال بازگشت به وضعیت عادی در پل‌دختر هستیم

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به توزیع ۳ هزار بسته غذایی طی صبح امروز میان حادثه‌دیدگان سیل پلدختر گفت: ۵۳۰ نیروی عملیاتی و واکنش سریع در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات درباره با آ‌خرین جزئیات امدادرسانی به دلیل وقوع سیل در منطقه پلدختر اظهار داشت: صبح امروز ۳ هزار بسته غذایی، ۴۰۰ دستگاه چادر و هزار تخته پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در حال بازگشت به وضعیت عادی هستیم، ولی بیش از ۵۳۰ نیروی عملیاتی و واکنش سریع در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات در پاسخ به اینکه برخی از مردم نسبت به توزیع اقلام نارضایتی دارند، گفت: اولویت اول ما برای توزیع اقلام مناطق آسیب دیده است و خوشبختانه برخی از نانوایی‌ها در این شهر نیز آغاز به کار کرده و نیرو‌های امدادی با ۶ بالگرد در حال ارزیابی و کمک‌رسانی بیشتر به حادثه‌دیدگان هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل پلدختر لرستان امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار قصرقند گفت با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستا‌ها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورتی پرواز توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر استان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است..
هاشم زهی افزود: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیرو‌های امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود