Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در ادامه سفر فرمانده نیروی انتظامی به مناطق سیل زده استان خوزستان؛ سردار حسین اشتری در بازدید از بخش گوریه از توابع شهرستان شوشتر با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با مردم بخش"گوریه" از توابع شهرستان شوشتر، گفت: بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به دیدار شما آمدم تا علاوه بر گزارش مسائل و مشکلات شما به ایشان و سایر مسئولان، مسائل مربوط به حوزه کاری خود یعنی امنیت را بررسی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا ادامه داد: به شما اطمینان می‌دهم ضمن بیان مسائل و مشکلات این شهرستان به کلیه مقامات، پیگیر مطالبات شما نیز هستم.

در ادامه این دیدار، مردم "گوریه" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی، عنوان کردند: شما اولین مسئولی هستید که در این شهرستان حضور پیدا کرده و با مردم صحبت کرده اید که از شما قدردانی و تشکر می‌کنیم.

مردم بخش گوریه در ادامه صحبت‌های خود مطرح کردند: این شهرستان، در هشت سال دفاع مقدس، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و لحظه‌ای از وفاداری ما نسبت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمان‌های حضرت امام (راحل) کم نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سردار اشتری لرستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

سردار وحید مجید، فرمانده انتظامی کشور در این همایش ضمن عرض تبریک پیروزمندانه آفرین و غرور آفرین عملیات وعده صادق اظهار کرد: مجرمان کنکور طی چند سال در حال فعالیت هستند، اما قبل از کرونا برای تغییر رفتار، شگرد‌ها و کنترل اقداماتی انجام گرفت. 

وی افزود: از سال ۹۹ تا کنون رصد‌های عامی را بر مبنای کلید واژه‌ها در شناسایی متقلبان کنکور انجام دادیم که ۵ هزار شناسایی شد و به ۲ هزار تقلیل یافت و ۴۰۰ نفر در این زمینه دستگیر شده اند.

سردار مجید تصریح کرد: کلاهبرداران کنکور در مراحل پیشرفته از از رمزارز‌ها استفاده می‌کنند که بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر را از افراد متقاضی کلاهبردی کرده بود و ۵۰ مورد از کلاهبرداران درخواست سکه تمام عیار را از متقاضیان کرده بودند.

وی گفت: طرح عملیاتی از ابتدای سال با هماهنگی حوزه‌های تخصصی سازمان سنجش را ایجاد کردیم تا نشانگاه‌های مورد هدف را شناسایی و پایش کنیم تا اگر اقداماتی انجام می‌دهند را کنترل کنیم، برخی از کلاهبرداری‌ها پیجیده شده اند و در این راستا برای بهبود بهتر شرایط از امور بین الملل کمک گرفته ایم.

سردار مجید بیان کرد: داوطلبان شکی در ارتباط با اینکه چنین موضوعاتی کلاهبرداری است نداشته باشند و بدانند که دنبال کردن آنها تن‌ها تشویش اذهانشان را به همراه دارد.

وی گفت: در حوزه جرایم سایبری انواع و اقسام جرایم را داریم، از نظر حقوقی وقتی جرایم تشابه وجود دارد اشد مجازات اعمال خواهد شد، باید مجازات سنگین باشند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • سیلی محکمی به گوش رژیم جعلی اسرائیل زدیم