Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:02:08 GMT

جسد معاون اورژانس 115 کشور در رودخانه کجور نوشهر پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۹۰۹۹

جسد معاون اورژانس 115 کشور در رودخانه کجور نوشهر پیدا شد

نوشهر - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت: جسد معاون امور مالی اورژانس 115 کشور که عصر چهارشنبه در رودخانه حسن آباد بخش کجور شهرستان نوشهرغرق شده بود، شب گذشته با تلاش تیم های جست و جو این شهرستان پیدا شد.

علیرضا شیروانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ' کیانوش ه ' 56 ساله که در روستای حسن آباد بخش کجور ویلا مسکونی داشت، چهارشنبه ساعت 16 در رودخانه نزدیک منزلش غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : به دنبال اعلام خبرغرق شدن این مرد در رودخانه ، بلافاصله نیروهای جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و هیات نجات غریق عملیات جست و جو را آغاز کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر افزود : نیروهای امدادی با تلاش فراوان ساعت 22 شب گذشته موفق به یافتن جسد وی در داخل رودخانه شدند که در زیر ریشه های یک درخت گیر افتاده بود و با انحراف مسیر رودخانه توسط یک دستگاه لودر جسد وی از رودخانه خارج شد.
به گفته شیروانی، پیکر این فرد برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر با اشاره به حجم بارش های چند روز اخیر و طغیان رودخانه های در منطقه گفت: با بررسی دوربین های مدار بسته منزل ویلایی این شخص که با هماهنگی نیروی انتظامی انجام شد ، مشخص شد که وی هنگامی که به پشت منزل رفته بود به دلایل نا معلومی تعادلش به هم خورده و به داخل رودخانه خروشان افتاده است.
بخش کجور نوشهر با برخورداری از 62 روستا و 2 شهر ، دستکم 12 هزار نفر جمعیت ثابت و 25 هزار نفر جمعیت متغیر دارد و این منطقه ییلاقی و کوهستانی درفاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر قرارگرفته است.
1295/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي غرق در رودخانه كشف جسد نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان