Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی عنوان شده است: «بر اساس الگوی پیش بینی از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آتی امواج ناپایدار لایه‌های میانی جو از استان مرکزی عبور می‌کند که موجب رگبار، رعد و برق و وزش باد در برخی از ساعات می‌شود.

با توجه به ویژگی بارش‌های فصل بهار، پراکندگی مکانی زیاد و رگباری بودن بارش‌ها امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش، به صورت باران و تگرگ در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات ایمنی و پیشگیرانه را به صورت کارشناسی تدارک ببینند.»

کد خبر 4581790

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری مرکزی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران استان

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، «محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان ضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وی به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان یزد اشاره و عنوان کرد: منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

وی به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: همشهریان از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

ملک زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم می‌خواهیم از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228098 برچسب‌ها مدیریت بحران مدیریت شهری بارش باران سامانه بارشی

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است