Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد این باشگاه پیشنهاد قرارداد جدیدی را به مسی ارائه خواهد کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، گفت که قهرمانان لالیگا قصد دارد قراردادی جدیدی به لیونل مسی پیشنهاد کند و قرار است درباره این موضوع مذاکراتی با این ستاره آرژانتینی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسی قرارداد خود با بارسا را در سال ۲۰۱۷ تمدید کرد و که تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. فاتح پنج توپ طلای برنده این فصل نشانی از افول نداشته است.

این بازیکن ۳۱ ساله که اولین بار در ماه اکتبر ۲۰۰۴ در سن ۱۷ سالگی برای بارسا بازی کرد، در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در رقابت‌های لالیگا ۳۲ گل ودر تمامی مسابقات ۴۲ گل به ثمر رسانده است.

بارتومئو می‌خواهد قرارداد مسی را در نیو کمپ، جایی که او برترین گلزن تاریخ بارسا شده است، تمدید کند.

بارتومو به ESPN گفت: "ما می‌خواهیم او دوران طولانی اینجا داشته باشد تا ما بتوانیم همچنان از بازی او لذت ببریم. لیونل توانست مرز‌ها را بشکند. همه او را تحسین می‌کنند و از طرف هوادران رقیب در استادیوم‌های دیگر مورد تشویق قرار می‌گیرد.

"ما می‌خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم، این ایده است. او جوان است - شما می‌توانید این موضوع در عملکرد او ببینید - و او هنوز هم دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده. او همیشه در حال پیشرفت است، همیشه نوآوری می‌کند. من اعتقاد دارم که او هنوز سال‌های زیادی پیش روی خود دارد و در ماه‌های آینده ما با او گفتگو تا او سال‌های بیشتر در بارسلونا باشد.

بارتومئو ضمن اشاره به نقش برجسته لیونل مسی در موفقیت‌های بارسلونا گفت: "مسی بدن خود را به خوبی می‌شناسد و روزی که اعتقاد داشته باشد نمیتواند چیزی به تیم اضافه کند، بارسا را ترک خواهد کرد. باید برای آینده آماده شویم. لئو مسی رهبر ما است، او بهترین بازیکن جهان فوتبال است، او با ما بازی می‌کند، او فوق العاده بازی می‌کند، اما ما می‌دانیم که این نمی‌تواند برای همیشه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا قهرمان لالیگا توپ طلا مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی

باشگاه بارسلونا در نظر دارد در پایان فصل جاری به ورزشگاه اصلی خود که در حال بازسازی است، بازگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا که در ماه مِی سال 2023 آخرین بازی خود را در ورزشگاه نوکمپ انجام داد و سپس به طور موقت به ورزشگاه مونتجویک نقل مکان کرد تا ورزشگاه‌ افسانه‌ای کاتالان‌ها بازسازی شود، به نظر می‌رسد زودتر از چیزی که در ابتدا پیش‌بینی شده بوده به خانه اصلی خود بازخواهد گشت.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ باشگاه بارسلونا امیدوار است در ماه دسامبر 2024 (پایان سال جاری میلادی) جهت میزبانی از بازی‌های خود به ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ بازگردد و در ابتدا با ظرفیت 65 هزار نفری میزبان هوادارانش خواهد بود. پیش از این گفته شده بود که فرایند بازسازی نوکمپ تا سال 2025 ادامه خواهد یافت.

پروژه بازسازی این ورزشگاه خاطره‌انگیز هزینه‌ای در حدود 1.6 میلیارد دلار در برخواهد داشت و ظرفیت سکوهای آن از 99 هزار و 354 نفر به 106 هزار نفر افزایش خواهد یافت. همچنین سقف جمع شونده‌ای تمام جایگاه‌ها را پوشش می‌دهد و صفحات متحرک پلی‌‌کربنات و شیشه نیز در بخش‌های مختلف آن نصب خواهند شد که به تماشاگران این امکان را خواهد داد تا جلوه‌های نوری پیچیده‌‌ای را تجربه کنند.

نوکمپ که در سال 1957 تأسیس شد، در این سال‌ها دو بار بازسازی شده است. در سال 1981 گنجایش این ورزشگاه ابتدا به 120 هزار صندلی افزایش یافت، اما در سال 1998 به دلیل قوانین جدید یوفا مکان‌های ایستاده باید حذف می‌شد که در نتیجه گنجایش آن به 98 هزار و 934 صندلی کاهش یافت.

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان 2025

خبر دیگر از بارسلونا این است که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا فرجام‌خواهی باشگاه بارسلونا درباره محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندس را رد کرد و محرومیت این مربی 44 ساله پابرجا ماند. به این ترتیب ژاوی به دلیل اعتراض‌های پرخاشگرانه‌اش به سانچس مارتینس داور دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو، در بازی با تیم‌های لاس‌پالماس و کادیس در رقابت‌های لالیگا روی نیمکت کاتالان‌ها نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ