Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده عملیات امداد ارتش در لرستان و غرب کشور، گفت: با توجه به اینکه پل شهدای هفتم تیر پل دختر راه ارتباطی دو منطقه مهم در شهر را قطع و در امداد رسانی وقفه ایجاد کرد در روزهای آتی توسط گروه مهندسی ۴۱۱ نیروی زمینی ارتش بازسازی و راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حیدری گفت: تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی پل شهدای هفتم تیر پل دختر توسط این گروه وارد منطقه پل دختر می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا راه ارتش پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز تولد ارتش انقلابی و اسلامی کشورمان است و ما در این روز با نثار گل با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود، ادامه داد: ارتش در این ایام برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و گوشه‌هایی از اقتدار، توانمندی و خودکفایی خود را در قالب رونمایی‌ها به نمایش می‌گذارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه درباره آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح افزود: مهمترین وجه تمایز نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح کشورهای دیگر در ولایتمداری و ولایت‌پذیری است.

سرتیپ حیدری با بیان اینکه فرهنگ خودکفایی در نیروهای مسلح نهادینه شده است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان بر خودکفایی و با نگاه به توانایی داخل تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۳ رسته دفاعی که چرخه دفاع کشور را از حیث دفاع زمینی تشکیل می‌دهد ذره‌ای به بیگانگان محتاج نیستیم و دارای استقلال کامل و خودکفا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها توانستند روی پای خود ایستادن را به منصه ظهور برسانند، درباره توانمندی نیروهای مسلح عنوان کرد: آمادگی داریم به هر گونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپاد های ایران همکاری کرد؟
  • تئاتر «un۱۲» در حوزه هنری مشهد به روی صحنه می‌رود
  • فیلم/ انتقام تخریب سفارت ایران در دمشق از زبان امیر عبداللهیان