Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز در گفتگویی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی این استان اظهار کرد: هم اکنون تردد در آزادراه‌های کرج_قزوین (از هشتگرد تا پل فردیس) و تهران_ کرج (پل فردیس تا گرمدره) به صورت پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ترافیک در جاده قدیم کرج_ قزوین، جاده مخصوص کرج _ تهران و مسیر اشتهارد به ماهدشت نیمه سنگین است.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه ترافیک در بزرگراه همت عادی و روان است گفت: جاده چالوس از ساعت ۷ صبح امروز تا اطلاع ثانوی به سمت تهران یک طرفه است.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه ۶۵ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها است، تاکید کرد: مسافران حتما در محدوده شهر کرج برای کاهش خستگی و خواب آلودگی توقف داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: ترافیک در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین به صورت سنگین است.

وی افزود: ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج _ قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج _ تهران محدوده فردیس تا کلاک کرج سنگین است.

زندی‌فر ادامه داد: درحال حاضر وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران _کرج _ قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

وی گفت: انتظار می‌رود رانندگان محترم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران