Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:08:19 GMT

گراسا: در والیبال ایران نشانه‌های مثبتی می‌بینم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۱۰۱۱

رییس فدراسیون جهانی از اعلام آمادگی ایران برای میزبانی رویدادهای بین المللی تمجید کرد. 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال با افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ایران و سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی در مورد توسعه والیبال در کشور و شرکت تیم‌های ملی ایران در مسابقات بین المللی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت فدراسیون جهانی در این باره نوشت: والیبال مردان در سراسر ایران محبوبیت خود را افزایش داده و طی این دیدار، سرپرست فدراسیون والیبال ایران علاقه شدید خود به میزبانی مسابقات قهرمانی جهانی والیبال زیر بیست‌ویک سال مردان در سال 2021 را ابراز نمود.


پس از جلسه، آری گراسا، رئیس FIVB گفت: نشست خوبی با سرپرست فدراسیون والیبال ایران داشتیم و در مورد توسعه بیشتر ورزش محبوب ما در کشور ایران صحبت کردیم. ایران قبلا چندین رویداد FIVB را به خوبی میزبانی کرده که از جمله آن، مسابقات VNL بوده است. علاقه فدراسیون والیبال ایران برای میزبانی مسابقات جوانان نیز یکی دیگر از نشانه‌های مثبت است که نمایانگر آمادگی و تلاش نمایندگان ما برای توسعه ورزش والیبال است.

 

تیم ملی والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار مهر، طولانی شدن دوره سرپرستی در فدراسیون شطرنج اعتراض برخی از اعضای مجمع این فدراسیون را به همراه داشته است طوریکه حدود ۱۵ نفر از آنها امروز سه شنبه (۲۸ فرودین) به محل وزارت ورزش رفتند تا درخواست رسمی خود برای برگزاری زودتر انتخابات این فدراسیون را مطرح کنند.

البته که برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج با حضور شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون، خواست اعضایی است که به وزارت ورزش رفتند اگرچه آنها اصلا اجازه ورود به وزاتخانه را پیدا نکردند تا با وزیر یا یکی از معاونانش ملاقاتی داشته باشند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مانع از ورود اعضای مجمع فدارسیون شطرنج به داخل وزارتخانه شده است و همین مسئله معطلی آنها در خارج از ساختمان را به همراه داشته است.

فدراسیون شطرن از خرداد سال گذشته و با استعفای حسن تامینی وارد دوره سرپرستی شد. شهرام عظیمی از ۲۳ خرداد سرپرست این فدارسیون شد اما درادمه و از ۲۷ آذر این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

کد خبر 6079667

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد