Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:21:46 GMT

شستا هم به کمک سیل‎زدگان آمد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۱۲۳۴

شستا هم به کمک سیل‎زدگان آمد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شستا، شرکت‌های سیمانی تابعه شستا به دستور جمارانیان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین با همه امکانات در کنار مردم و سیل زدگان مناطق مختلف کشور قرار گرفتند.

بر اساس این دستورالعمل کلیه واحدهای سیمانی تابعه از ابتدای بارندگی‌ها در کنار سایر دستگاه‌ها با همه امکانات بویژه با به کارگیری ماشین آلات سنگین و سبک در حال کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وجود کارخانه سیمان فیروزآباد در یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز استان فارس، از سوی شرکت سیمان فارس نو که از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین وابسته به شستا است، تدابیری فوری اتخاذ شد.

این شرکت همزمان در اولین ساعات بارندگی (دوشنبه) با هماهنگی کامل صورت گرفته با مسؤولین محلی، پلیس راهور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص خدمات، پذیرایی و ماشین آلات سنگین و لودرهای امدادرسانی شرکت فعال شده است.

همچنین اطلاع رسانی و هماهنگی‌های لازم در جهت اسکان مسافرین نوروزی حاضر در این محور مواصلاتی با امدادرسانی‌های گروهی و مردمی در مناطق همجوار کارخانه انجام شده است.

شرکت سیمان فارس نیز با توجه به استقرار درنزدیک محل وقوع سیل در شهر شیراز از نخستین دقایق بروز این حادثه با همه توان و تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل شرکت در آماده باش کامل بوده است.

اکیپ‌های امدادی با تجهیزات کامل شامل لودر، کامیون و خودروهای کشنده و وسایل ارتباطی از ساعات اولیه روز گذشته به حالت آماده باش در آمده و تاکنون مشغول عملیات امدادرسانی و نجات اتومبیل‌های گرفتار در سیلاب هستند.

اکیپ امدادی سیمان فارس نیز با همکاری شهرداری شیراز، مسیر کمربندی جنوب غرب شیراز از ناحیه بلوار ایمان جنوبی که دچار آب گرفتگی شدید بود را بازگشایی و با هدایت سیلاب به گود خاکی، مسیر حرکت ازجنوب غرب به سمت جاده بوشهر را بازگشایی کرد.

همچنین پیرو تشکیل ستاد بحران در شهرستان دورود از روز گذشته تمام ماشین آلات و رانندگان شرکت سیمان دورود به حالت آماده باش در آمده و صبح امروز با اعلام نماینده ستاد بحران لودر، بیل مکانیکی، مینی لودر و بولدوزر شرکت به نقاط مشخص شده اعزام شده‌اند.

براساس این گزارش شرکت‌های سیمانی ارومیه، خوزستان، بهبهان، صوفیان، خزر، قاین، غرب، بجنورد، شاهرود، آبیک، سفید نی ریز، زنجان، ساوه و خاش با همه امکانات آماده کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.

کد خبر 4578084

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل شستا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در اکثر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد بارش تگرگ خواهیم بود گفت: هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی جنوبی کشور صادر شده است.

به گفته وی، بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها تضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در روز جمعه نیز در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش‌های پراکنده وجود خواهد داشت گفت:  روز جمعه و شنبه هفته آینده برای نوار شرقی کشور باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و سایر مناطق کشور جوی آرام را خواهد داشت.

ضیائیان تاکید کرد: در روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: فعالیت سامانه  بارشی طی روزهای آینده در استان‌های کرمان، مازندران، گلستان، چهارشنبه گلستان، سیستان و بلوچستان، فارس و پنج‌شنبه کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان