Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ عباسعلی دانافر با اشاره به اینکه در اولین روز از اسکان17 پایگاه کار پذیرش مسافران نوروزی را در 3 هزار و 500 کلاس درس در 380 مدرسه آغاز کردند، گفت: با توجه به استقبال زیاد مسافران نوروزی از استان یزد و این که بیش از نیمی از کشور درگیر بارندگی های سیل آسا و بحران های ناشی از آن بود افزایش 46 درصدی رشد مسافران (نفر روز) نسبت به سال 97 را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تکمیل ظرفیت ستادهای اسکان موجود با برگزاری چندین نشست اضطراری اسکان، بر ضرورت استفاده از همه فضاها تصمیم گیری شد و همکاران ما در پذیرش و اسکان با مفروش کردن سالن های ورزشی، در اختیار گرفتن حسینیه ها و سالن های نمایشگاه ها و پارکینگ های مسقف شهرداری جهت اسکان مسافران نوروزی اقدام کردند.

دانافر از افزایش 32 درصدی پذیرش تعداد خانوار در ایام نوروز خبر داد و گفت: از شروع فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش 59 هزار و 708 خانوار در پایگاه های اسکان آموزش و پرورش استان یزد پذیرش شدند که این آمار نسبت به سال 97 با رشد 32 درصدی همراه بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت 842 نفر از پرسنل اداری، آموزشی و خدماتی وظیفه راهنمایی، هدایت، اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی را برعهده داشتند. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،فرشید قاسمی امروز، در نشست هفتگی برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونان اداره‌های آموزش و پرورش سراسر استان با بیان اهداف رویداد ملی الف‌تا افزود: الف‌تا ساز و کاری است که با زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم‌افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به‌دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه است.
وی گفت: قبلا جشنواره‌های مختلفی از قبیل جشنواره‌های یاددهی _ یادگیری معاونت ابتدایی، الگو‌ها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می‌شد که از سال جاری همه این جشنواره‌ها تجمیع و تحت عنوان الف‌تا برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مراجعه در وبگاه alefta.ir، تجربه خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، در محور مدنظر خود ثبت کنند.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به این رویداد ملی در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و انتخاب خواهند شد که آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی در تهران به نمایش عموم قرار داده خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: قرار است در استان و کشور نیز از آثار و تجارب برتر نیز فیلم مستند تهیه شود.

دیگر خبرها

  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران