Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان با پیروزی سرخپوشان تبریزی به پایان رسید. ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان انصاری در دقیقه 42 تک گل نیمه اول این دیدار را به ثمر رساند.

رضا عادل قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز - صنعت نفت آبادان را بر عهده دارد. او در نیمه نخست این دیدار به مسعود شجاعی از تراکتورسازی و ماکومبا کانجی از تیم صنعت نفت کارت زرد نشان داد.

لیگ برتر فوتبال| تلاش تراکتورسازی و سپاهان برای عقب نماندن از کورس قهرمانی

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان تراکتورسازی تبریز صنعت نفت آبادان تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت