Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جشنواره موسيقي نوروزي منطقه آزاد چابهار با اجراي «عليرضا طليسچي» و «شهاب مظفري» به کار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين جشنواره موسيقي که رضا صادقي نيز در آن به اجراي برنامه پرداخت و در روز نخستش کنسرت «آرش و مسيح» به دليل همدردي با مردم سيل زده کشور لغو شد، حاضرين در اجراها در ابتداي برنامه به دعوت مجري جشنواره نسبت به درگذشتگان سيل اداي احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عليرضا طليسچي در ابتداي کنسرتش در اين باره گفت: «هميشه سعي کرده ام با اجراها و آثارم دل مردم را شاد کنم و امشب از اتفاقات اخير در کشورم بسيار اندوهگينم. ولي اينکه با اين شرايط باز هم ميتوانم دل مردم داغديده را براي لحظاتي اندک شاد کنم به من انرژي حضور روي صحنه را داده و بي شک تا زماني که اين انرژي هست، من هم در کنار مردمم هستم.»
کنسرت عليرضا طليسچي که تا ساعت 2 بامداد ادامه داشت، با استقبال جالب مخاطبانش رو به رو شد و در انتهاي برنامه نيز اين خواننده قطعه «ديوونه دوست داشتني» را به همه بازماندگان سيل تقديم کرد و اعلام کرد اميدوار است اين هم نوايي به گوش همه هم وطنانم برسد و براي لحظاتي هم که شده دل آنها را شاد کنم.
شهاب مظفري نيز در روز آخر اين جشنواره به اجراي برنامه پرداخت و در التداي کنسرتش رو به حاضرين گفت: «ديدن برخي ويدئوهاي سيل و آسيب هايي که به زندگي هموطنانم رسيده واقعا براي من دردناک بود. اميدوارم خداي بزرگ در اين شرايط بد حواسش به همه ايراني ها باشد و امشب مي خواهم از حمايت همه هموطنانم از مردم سيل زده تقدير کنم و بگويم که واقعا احساس غرور کردم. ما مردم احساساتي اي هستيم و هميشه در کنار هميم. کنسرت امشب را به همه آن هموطنانم تقديم ميکنم.»
جشنواره موسيقي منطقه آزاد چابهار نوروز امسال به همت عبدالرحيم کردي (مدير عامل منطقه آزاد چابهار) در مجموعه «کلاسيک» اين منطقه برگزارشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از ۲۹ اسفند با یک ویژه برنامه نوروزی روی آنتن شبکه نسیم رفت و این بار چهره‌های هنری و ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این ویژه برنامه پس از ۱۰ قسمت امشب نهم فروردین به پایان پخش می‌رسد و به زودی پخش مجدد آن آغاز خواهد شد.

به تازگی نیز ضبط و تصویربرداری این برنامه با حضور مردم و به شکل روتین آن آغاز شده است که با پایان شب‌های قدر درباره زمان پخش مجدد آن اطلاع رسانی می‌شود.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی انتن شبکه نسیم رفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • انتقاد تند از علی مطهری، سرلیست «صدای ملت» | مردم ادای شادی درمی‌آورند | نوروز ایرانی تعطیل بردار نیست | به دنبال تبدیل عید به عزایید؟
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد