Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:03:21 GMT

فدراسیون فوتبال مراکش به دنبال شکست ایران!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۲۷۸۷

فدراسیون فوتبال مراکش به دنبال شکست ایران!

به گزارش پارسینه؛ سایت مراکشی «lesiteinfo.com» گزارش داد، در حالی که کمتر از سه ماه تا شروع مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 باقی مانده، شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای اروی رنار مطرح شده است. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که فدراسیون فوتبال مراکش با لوران بلان وارد مذاکره شده و او را به عنوان جانشین این سرمربی فرانسوی در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال مراکش که نامش فاش نشده به این سایت مراکشی گفته است اروی رنار تا سال 2020 با این فدراسیون قرارداد دارد و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مراکش به جایگزین او فکر نمی‌کند. در سوی دیگر برخی رسانه‌ها هم گزارش داده‌اند اروی رنار در پایان مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال مراکش کنار خواهد کشید و هدایت المپیک لیون از لیگ یک فرانسه را از ابتدای فصل آینده برعهده خواهد گرفت.

«lesiteinfo.com» در ادامه نوشت: این تمام ماجرا نیست و شایعه حضور این سرمربی 50 ساله روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نیز مطرح است و حتی گفته می‌شود فدراسیون فوتبال ایران با رنار به توافق رسیده و او به زودی سکان هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.  

باید دید باتوجه به اطلاعاتی که این رسانه داده ایا فدراسیون فوتبال ایران می تواند با این مربی به توافق برسد یا اینکه مهدی تاج نسبت به سایر گزینه های مطرح شده مذاکره خواهد کرد. هرچند هیچگونه اسم نامداری از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی مطرح نشده است و بعید بنظر می رسد تا یکی دو ماه آینده نیز چهره مشهوری برای مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران وارد کشور شود.

یکی دیگر از گزینه های فدراسیون فوتبال ظاهرا مربی نامدار دیگری از فرانسه است که فعلا تاج قصد ندارد آن را رسانه ای کند تا قیمت آن به صورت کاذب افزایش پیدا نکند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، دیاز پس از شکست تیمش در دیدار برابر براگانتینو اظهارات عجیبی را درباره پنالتی اعلام نشده به سود این تیم و حضور داور زن در تیم به کمک داور ویدیویی مطرح کرد که با واکنش اتحادیه داوران برزیل روبرو شد.

این مربی آرژانتینی پس از این بازی مدعی شده بود که:« یک زن جوان پنالتی را به شکل متفاوتی تعبیر و تفسیر می‌کند. این واقعیت که یک زن قرار است تصمیم نهایی کمک داور ویدیویی را بگیرد می شرایط را پیچیده می‌کند چون فوتبال بسیار پویاست و حرکاتی در آن وجود دارد که بسیار سریع است.»

اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی سابق الهلال با انتقادات بسیاری روبرو شد و حالا اتحادیه داوران برزیل هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی آنها آمده است:« اینکه بخواهیم توانایی‌های یک فرد را بر اساس جنسیت او تعیین کنیم بسیار خودخواهانه است. زنانی که زیر سوال برده شدند نمونه‌های بسیار موفق و حرفه‌ای در داوری هستند. به طور مثال، دایانه مونیز که قرار است نماینده برزیل در مسابقات المپیک در پاریس باشد و چارلی وندی درتی که با توانایی‌های خودش به این جایگاه دست پیدا کرده است.

این زنان در طول سال‌ها در طول فوتبال ما همیشه مجبور بودند به چنین اظهارات ناراحت کننده گوش دهند. اما قرار نیست که چنین روندی ادامه داشته باشد. اظهارات مطرح شده از سوی دیاز بسیار زن ستیزانه بوده است.»

رامون دیاز پس از انتشار این بیانیه به خاطر اظهاراتی که مطرح کرده بود که به عقیده او به درستی تفسیر نشده بودند عذرخواهی کرد و مدعی شد که منظورش این بوده که یک نفر نمی‌تواند تصمیم به این مهمی را در فوتبال بگیرد.

باشگاه واسکوداگاما هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:« این باشگاه از اظهارات مطرح شده از سوی رامون دیاز ابراز تاسف می‌کند و اطمینان می‌دهد که راهنمایی‌ها و همکاری لازم برای رسیدن به ارزش‌ها و اصول فوتبال برزیل را رعایت خواهد کرد. ما هم درست مثل سرمربی این تیم عذرخواهی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • عملیات وعده صادق شکست سنگینی به اسراییل وارد کرد
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • محمد خاکپور: اصلا فوتبال ایران را دنبال نمی کنم! / فیلم
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم