Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@15:58:00 GMT

سپاه مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۲۹۳۵

سپاه مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛      حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام خطبه های نمازجمعه با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و سالروز میلاد مسعود حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار گفت: سپاه از نهادهای انقلاب و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از سپاه به عنوان نهادی برآمده از متن جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، سرکوب گروهک های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادث گوناگون ، نقش اصلی را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه باتبریک فرخنده میلاد حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و روز جانباز افزود: رزمندگان و ایثارگران مانند کوهی استوار درمقابل دشمنان ایستادند،امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری های جانبازان و از خودگذشتی ایثارگران و رزمندگان اسلام است.

 

وی به حدیثی ازحضرت سیدالشهداعلیه اسلام اشاره کرد وگفت:آن حضرت فرمودند ثروتمندترین انسان‌ها بر روی زمین محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سیل اخیر در استانهای کشور اشاره کرد و گفت: همت والا،تلاش خالصانه،همدلی و همبستگی مردم و مسئولان درکمک رسانی به حادثه دیدگان سیل اخیر بی بدیل و شایسته قدردانی است، این اقدام ارزشمند باید تداوم داشته باشد.

 

امام جمعه شهرکرد ادامه داد:نزول باران الهی ، رحمت‌ و برکاتش الی ماشاءلله است،برکات باران و ریزش رحمت الهی در برابر ویرانی‌ها چیزی نیست و به حول و قوه الهی این خرابی‌ها با همت والای شما مردم خوب که تا امروز نشان داده‌اید که محکم ومقاوم ایستاده‌اید و خیرخواهانه به برادران و خواهران و آسیب دیده‌ها هرچه توانسته‌ایدکمک‌های همه جانبه کرده‌اید وهنوزهم کمک می‌کنید می‌گذرد وجبران می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اظهارکرد: این سختی‌ها و خسارت‌ها زود تمام می‌شود اما آثار و برکات رحمت الهی می‌ماند،به فضل پروردگار وبه برکت این بارش‌‌ها رشدهمه جانبه،آبادانی کشور و کشاورزی‌ها رونق پیدا می‌کند،بابرکات فراوانی که آب‌سالی برای مردم و کشور درپی دارد بسیاری از سختی‌ها تمام می شود.

 

امام جمعه شهرکرد گفت: خدای تبارک و تعالی می‌فرماید" الف لام ميم (۱) أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ (2)"شما خیال کردید همین که گفتید ما مؤمن هستیم و جهادی هستیم و انقلابی هستیم تمام شد؟ نخیر شما را در فشار و سختی‌ها قرار می‌دهیم تا ببینیم آیا واقعا ایستاده‌اید، کمک می‌کنید، حمایت وعنایت می‌کنید،از دین‌تان بر نمی‌گردید، دچار شک و شبهه و تردید و امثال این‌ها نمی‌شوید.

 

وی افزود: این‌ها بلایایی است که درونش حکمت است؛ پروردگار متعال آن چه بر کفار و دشمنانش وارد می‌کند حکمت دارد و آن چه بر دوستانش وارد می‌کند حکمت در آن است، هیچ کار پروردگار در این عالم بدون حکمت نیست، به خدای حکیم و کارهای حکیمانه خدا باور داشته باشیم و خدایی نخواسته تردید نکنیم و سست نشویم و شک و شبهه در ما راه پیدا نکند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: در اسلام ناب برای خدمت خالصانه به همنوعان و رفع مشکلات افراد مومن و گرفتار بسیار سفارش شده است.

 

امام جمعه شهرکرد به اقدامات انجام شده در حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: باید تشکر کنیم هم از مردم و هم از مسئولین و عزیزانی که انصافا ایستادند و کمک کردند و در صحنه بودند و جلو بعضی از ضایعات را گرفتند و بعضی جابجایی‌ها که صورت گرفت و بعضی موانعی که ایجاد کردند و پیش‌بینی‌هایی که انجام شد جلو خیلی ازضایعات را گرفت ،البته قطعا ضعف‌هایی هم وجود دارد و گله‌مندی‌هایی هم هست که طبعا این‌ها بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی به مشکلات و بسته شدن راه ارتباطی برخی از روستاهای استان بر اثر بارش برف اشاره کرد و گفت: فردا برای پیگیری مشکلات عازم دهستان موگویی هستیم، باید برای رفع مشکلات این عزیزان کمک کرد امیدوار هستیم مسئولان با عنایت بیشتر و شما مردم خوب که الحمدلله همیشه پشتیبان بودید و حمایت کردید ، این مشکلات را هم یکی پس از دیگری رخت بربندند و دیگر شاهد آن‌ها نباشیم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام