Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر هجدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف نفت آبادان رفت که این دیدار دشوار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جرج لیکنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، ساسان انصاری در دقیقه ۴۲ تک این دیدار را روی پاس آنتونی استوکس به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رضا عادل قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز - نفت آبادان را بر عهده داشت. او به مسعود شجاعی و احمد موسوی از تراکتورسازی و ماکومبا کانجی و عقیل کعبی از تیم صنعت نفت کارت زرد نشان داد. نفت آبادان در نیمه دوم این بازی؛ نمایشی خوب و هجومی ارایه داد و تراکتور پرستاره را به عقب راند.

تبریزی‌ها در ادامه رقابت خود برای حضور در صدر جدول، توانستند با ارائه یک بازی هجومی و یک گل برابر حریف جنوبی خود به برتری رسید تا همچنان سایه به سایه پرسپولیس حرکت کند. شاگردان لیکنز با پیروزی در این دیدار ۴۹ امتیازی شدند و فاصله دو امتیازی خود با پرسپولیس در صدر جدول را حفظ و جایگاه دومی‌شان را تثبیت کردند. تراکتورسازان که در نیم‌فصل نخست و جام حذفی مقابل صنعت نفت شکست خورده بودند، در این دیدار انتقام این شکست‌ها را از حریف آبادانی خود گرفتند.

شرح گل:

تراکتورسازی ۱ صنعت نفت ۰ (دقیقه ۴۲-ساسان انصاری): حرکت زیبای دژاگه، استوکس را از کناره راست زمین راه انداخت و پاس در عرض دقیق مهاجم تراکتوری‌ها نیز در موقعیت فوق العاده‌ای به ساسان انصاری رسید و او نیز با فرصت طلبی توانست گل برتری تراکتوری‌ها را به ثمر رساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تراکتورسازی پرسپولیس نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟

به گزارش خبرآنلاین، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختلالالت انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

مؤسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896704

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • عکس‌العمل ژاوی پس از دریافت کارت قرمز از داور در جریان دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران