Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار نساجی مازندران و سپاهان در قائم‌شهر دارای حواشی فراوانی بود به نوعی که منجر به درگیری میان قلعه نوعی و عوامل اجرایی تیم نساجی شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، در پایان نیمه اول دیدار نساجی مازندران و سپاهان درگیری شدیدی میان امیرقعله نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان و یکی از عوامل اجرایی تیم میزبان شکل گرفت که در پایان با وساطت مامورین نیروی انتظامی به این درگیری پایان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران تیم نساجی مازندران علیه امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان شعار دادند که این امر باعث عصبانیت شدید سرمربی اصفهانی‌ها شد و او از مسعود مرادی مسئول برگزاری این دیدار خواست که حرکات هواداران تیم نساجی مازندران را ثبت کند.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان عصر امروز در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برگزار شد.

تساوی جلالی و قلعه نویی در جهنم وطنی/نساجی قلعه نویی را از صدر دور کرد

در نهایت دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران عصر جمعه به مصاف یکدیگر رفته که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان تک موقعیت‌هایی داشتند اما با بی دقتی مهاجمان دو تیم تبدیل به گل نشد تا جدال قلعه نویی و جلالی در نیمه دوم جذاب تر شود.

اصفهان| بازیکن تیم فوتبال نساجی: داور می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشداصفهان| ترکیب اولیه تیم فوتبال نساجی مقابل ذوب‌آهن مشخص شدسرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران معرفی می‌شودبازیکنان و مربیان تیم فوتبال نساجی جریمه شدند/ علی امیری: قول می‌دهم نتایج را جبران کنیم

در نیمه دوم نیز سپاهان تیم برتر زمین بود و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه حامد لک ایجاد کرد اما هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد تا در پایان این دیدار جذاب و تماشایی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت بدهند.

تیم فوتبال سپاهان با 49 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم نساجی مازندران با  25 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ن

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از چهار سال توانست نقش جهان را دست پر ترک کند و اولین امتیاز خود را از سپاهان در ورزشگاه خانگی‌اش بگیرد.

سپاهانی ها که در کورس قهرمانی حضور داشتند مقابل تیمی به میدان رفتند که در این مسابقه یک امتیاز هم برای آنها برای بقا در لیگ برتر ارزشمند است و در این مسابقه شاگردان الهامی به حداقل هدف خود که کسب امتیاز بود دست پیدا کردند.

این در حالی است که نساجی هر زمان در ورزشگاه سپاهان به میدان رفته بود بازنده از میدان خارج شده بود و کسب امتیاز را تجربه نکرده بود.

با این تساوی سپاهان تاحدود زیادی کورس قهرمانی را ترک کرد و با توجه به حواشی و شعارهایی که در ورزشگاه داده شد شرایط مطلوبی برای ادامه لیگ ندارد اما در مقابل کسب امتیاز از تیم چهارم جدول برای بازیکنان نساجی نقطه‌ای امیدوار کننده بود که ادامه لیگ را با انگیزه بیشتری به میدان بروند.

نساجی در حال حاضر با 16 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر حضور دارد و پس از آنها صنعت نفت با 16 امتیاز و استقلال خوزستان با 19 امتیاز حضور دارند و برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • هواداران سپاهان نام یک سرمربی را فریاد زدند | پایان روزهای مورایس در اصفهان
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!