Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:22:55 GMT

مستحق نتیجه ای بهتر از شکست بودیم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۳۹۵۸

مستحق نتیجه ای بهتر از شکست بودیم

به گزارش ایرنا، پائولو سرجیو شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان افزود: فکر می کنم تیم من بازی خوبی را به نمایش گذاشت و عملکرد خوبی نسبت به تیم تراکتورسازی در طول بازی داشت.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با وجود اینکه بازیکنانم بازی خوبی را ارائه کردند، نتوانستیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرجیو در مورد نتایج غیرقابل قبول تیم صنعت نفت آبادان در بازی های اخیر، یادآوری کرد: در سال قبل تیم ما نابود شد و امسال این تیم با بازیکنان جدید و از لیگ های پایین شکل گرفت .
وی در عین حال گفت: بازیکنان تیم با کیفیت بازی های خودشان رضایت ما را جلب کردند و با همین بازیکنان لیگ را به این مرحله رساندیم.
وی ادامه داد: اشتباهات داوری در نتایج تساوی بازی های قبلی ما تاثیر گذار بوده ولی امروز داور قضاوت عادلانه ای داشت.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص خطر سقوط تیمش به لیگ دسته یک گفت: هیچ ترسی از سقوط به لیگ دسته یک نداریم زیرا که با محدوده خطر حداقل 6 امتیاز فاصله داریم و باید در بازی های آتی تلاش خودمان را بیشتر کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که امروز مقابل تراکتورسازی اشتباهات فردی داشتید یا اشتباهات گروهی؟ گفت: به طور حتم فوتبال هم کار گروهی و هم فردی است و امروز مقابل تیم پر قدرت تراکتورسازی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم آن طور که باید به نتیجه مطلوب دست بیابیم.
تیم صنعت نفت آبادان با شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی با 21 امتیاز همچنان در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند و هفته بیست و پنجم میزبان تیم پارس جنوبی جم خواهد بود.
9853/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی جدول سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، یونیون برلین روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا روبه‌روی بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم شکست خورد تا خطر سقوط در هفته‌های پایانی بیش از پیش آنها را تهدید کند. 

در حالی که این تیم تنها با دو گل از حریف عقب بود، در عرض 13 دقیقه در نیمه دوم سه گل دریافت کرد تا از هم بپاشد و دیگر فرصتی برای جبران این نتیجه و بازگشت به بازی پیدا نکند و تنها یک گل در دقیقه 90 به ثمر رساند که به کمک آنها نیامد. 

بلیتسا بین دو نیمه تصمیم گرفت از دفاع چهار نفره استفاده کند که نتیجه نداد اما پس از سوت پایان بازی تلاش کرد از تیمش دفاع کند و به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواستیم فشار بیشتری روی آنها بگذاریم. 10 دقیقه بسیار بد را سپری کردیم که در آن دو گل دریافت کردیم و مقصر این اتفاق من هستم. 

شرایط در بازی بد و اشتباه پیش رفت که به‌خاطر اشتباهی بود که من مرتکب شدم. این تیم نباید به‌خاطر این باخت احساس گناه داشته باشد. ما از این شکست درس خواهیم گرفت و پیش خواهیم رفت. 

در این بازی از نظر تاکتیکی منظم و خطرناک ظاهر شدیم و اولین فرصت‌ها برای این که از حریف پیش بیفتیم برای ما بود. اگر عملکردی که در نیمه اول در چهار بازی گذشته داشتیم را به اجرا بگذاریم، در لیگ خواهیم ماند و تردیدی در این باره وجود ندارد.»

کوین فولاند هم درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: «ما در نیمه دوم کاملا از هم پاشیدیم. این اتفاق نباید برای ما رخ دهد. حق‌مان بود که ببازیم. عملکرد خوبی در خط حمله نداشتیم و در دفاع عمقی نشستیم. این چیزی است که تیمی مانند بایرن از آن استفاده می‌کند. حالا چند بازی مهم داریم و باید کاری انجام دهیم. همه چیز به خودمان بستگی دارد.»

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم