Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@15:56:48 GMT

مسواک زدن دندان کروکودیل توسط دختر خردسال! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۴۱۸۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، دختر خردسالی که در یک اتاق با یک کروکودیل خطرناک زندگی می‌کند سوژه رسانه‌ها شده است. " ماهارانی " ۳ ساله با این کروکودیل می‌خوابد، غذا می‌خورد و بازی می‌کند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است این دختر خردسال را در حالی که در یک لگن پر از آب مشغول مسواک زدن دندان‌های این کروکودیل است نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر ناآگاه این دختر حدود ۸ ماه پیش اقدام به خرید این جانور خطرناک برای دخترش کرده بود.

سیاهرال ایفندی این خزنده خطرناک را از یک فروشگاه حیوانات در حالی که ۸۰ سانتی متر طول داشت خریداری کرد. تمام بدن این جانور پر از زخم بود و به نظر نمی‌رسید توسط مشتری خریداری شود. سیاهرال در این باره گفت: " با دیدن این کروکودیل احساس بدی به من دست داد و تصمیم گرفتم تا جانش را نجات دهم. قیمت آن ۳۹ یورو بود، اما فروشنده قبول کرد که با دریافت ۲۲ یورو و همچنین تعدادی پرنده آن را به من بفروشد. "

این مرد ابتدا این کروکودیل را به یک مرکز نهداری از حیوانات در شهر " تانگرانگ" برد و اقدام به درمان زخم‌های آن کرد. این سپس کروکودیل را به خانه منتقل کرد و آن را به دخترش که در آن زمان حدود ۲ سال داشت معرفی کرد. از آن زمان تا کنون این ختر و کروکودیل با یکدیگر دوست شده اند. در ویدئویی که با تلفن همراه تهیه شده است این دختر را در کنار کروکودیل نشان می‌دهد. در این ویدئو ماهارانی ابتدا خمیر دندان را روی مسواک قرار می‌هد و سپس شروع به مسواک زدن دندان‌های این جانور خطرناک می‌کند.

سیاهرال در این باره گفت: " من هنوز هم بر این باورم که کروکودیل حیوانی درنده است، اما در تلاش هستم تا آن را تبدیل به حیوانی خانگی و اهلی کنم. زندگی این دو با هم نشان دهنده آن است که آن‌ها همدیگر را دست دارند."

باشگاه خبرنگاران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پدر رسانه والدین یورو مسواک کروکودیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با هدف 《افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه》 برگزار می‌شود.
اعرابی افزود:شعار‌های این پویش؛ ۱۷ اردیبهشت «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و ۱۹ اردیبهشت «نقش سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در سلامت دهان و دندان»، تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده