Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:44:55 GMT

پیش بازی یوونتوس- میلان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۴۲۶۶

پیش بازی یوونتوس- میلان

شاگردان ماکسی آلگری فردا شب در سری آ در تورین میزبان میلان خواهند بود.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تقریبا فاصله ای با کسب هشتمین قهرمانی در سری آ ندارد و فاصله 18 امتیازی با ناپولی رده دومی، قهرمانی مجدد آنها را تقریبا قطعی ساخته است. از آن سو میلان که در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته، در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بعد از چندین سال بوده و در حال حاضر رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در آستانه دیدار حساس مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان، بحران مصدومیت اردوی یوونتوس را فرا گرفته و کریستیانو رونالدو، خوان کوادرادو، داگلاس کاستا، آندره ا بارزالی و لئوناردو اسپیناترولا، غایبان یوونتوس در بازی فردا شب خواهند بود.

 

اما در اردوی روسونری نیز شرایط چندان متفاوت نیست و جیجی دوناروما، پاکوئتا، آندره کونتی و جیامکامو بوناونتورا نمی توانند در بازی امشب به میدان بروند.

 

شرایط در سری آ بر وفق مراد یوونتوس بوده و این تیم در 34 بازی قبلی تنها یک بار مغلوب شده است. بیانکونری در هر 7 بازی قبلی خود در تمامی رقابت ها مقابل میلان به برتری دست یافته و در 3 دیدار آخر، روسونری حتی یک بار موفق به باز کردن دروازه یوونتوس نشده است که این آمار نشان می دهد میلان نصفه و نیمه، کار بسیار دشواری برای غلبه بر قدرت بلامنازع ایتالیا در سال های اخیر، آنهم در تورین دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

یوونتوس آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)

شیرهای بای‌آرنا به رکورد استثنایی یوونتوس رسیدند.

به گزارش طرفداری، بایرلورکوزن به رکورد خارق‌العاده یوونتوس رسید.

وب‌سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین گزارش خود از 10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 رونمایی کرد. بر این اساس، بایرلورکوزن با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن و قهرمانی در بوندسلیگا به آمار 43 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها رسید و با رکورد خارق‌العاده یوونتوس برابری کرد. یووه در فصل 12-2011 توانسته بود بدون شکست در سری آ به قهرمانی برسد و این رکورد کم‌نظیر را نیز تحت هدایت آنتونیو کونته به جای گذاشت.

تیم شایسته ژابی آلونسو در صورت ثبت یک بازی بدون شکست دیگر رکورد شگفت‌انگیز یوونتوس را می‌شکند و با 44 مسابقه بدون باخت به تنهایی پرچم‌دار این رکورد خواهد شد! لورکوزن در دیدار بعدی به مصاف وست‌هم در بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا می‌رود. 

10 تیم اروپایی با بیش‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21 بایرلورکوزن به همراه یوونتوس رکوردار شد 13 قهرمان متفاوت تاریخ بوندسلیگا بایرن مونیخ، صدرنشین مطلق کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت سنگین برای مربی خاطی لورکوزن بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد

دیگر خبرها

  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • خلاصه بازی ساسولو ۳ - ۳ میلان