Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:02:02 GMT

تکرار| انتقاد اکبر عبدی از بی‌محتوایی طنز‌های امروز

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۴۶۷۳

تکرار| انتقاد اکبر عبدی از بی‌محتوایی طنز‌های امروز

شرایط فیلم‌های طنز ما حال و روز خوبی به لحاظ محتوایی ندارد و کمتر فیلمنامه‌ای را می‌توان جواب بله گفت؛ مخصوصاً سریال که لحظات بیشتری بیننده را همراه می‌کند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ «شش قهرمان و نصفی» قرار بود سال آینده از شبکه دو سیما پخش شود ولی توانست آنتن نوروزی شبکه پنج را به خودش اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر توجه به موضوع کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی، برای مخاطب نوجوان هم به طور ویژه حرف برای گفتن دارد. از طرفی نقطه متمایز طنز «شش قهرمان و نصفی» استفاده از بازیگران نوجوانی چون امیرکیان عبدی است که پیش از حضور در این فیلم، در «قهرمانان کوچک» تجربه بازی در نقش یک ورزشکار رزمی را ایفا کرده بود. اینجا هم قرار است امیرکیان عبدی را در جامه یک ورزشکار رزمی ببینیم. این سریال تلویزیونی از اول فروردین‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود و ساعت 19 تکرار می‌شود. البته ناگفته نماند حسین قناعت پیش از این هم کارهای طنزی همچون «لازانیا» انجام داده و می‌توانیم به او در ایجاد لحظاتی شاد و مفرح اعتماد کنیم. هرچند که قرار است قناعت یک فضای حمایتی از کالای ایرانی را برای مخاطب فراهم آورد.

اکبر عبدی پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون چندی پیش او را به عنوان مجری «عبدی‌شو» برنامه‌ای در شبکه نسیم می‌دیدیم که به پایان راه رسید. و مدت‌ها بود منتظر یک سریالی از تلویزیون بودیم که عبدی جلوی دوربین برود. چرا که مدت‌ها در سینما کارهای متعددی را بازی کرد و کمتر زمان حضور در سریالی برای تلویزیون را داشت. البته عبدی خیلی اهل مصاحبه نیست و در همان نقطه اولیه تماس از وضعیت موجود اقتصادی گلایه می‌کند و می‌گوید چرا آنقدر همه‌چیز برای مردم سخت‌ شده است، امیدوارم مسئولین هرچه زودتر تمهیداتی بیندیشند مردم قابل احترام ایران با آرامش بهتر و شرایط بهتری زندگی کنند.

وی افزود: من خیلی خوشحالم دوباره می‌توانم مردمم را بخندانم و شرایط مفرحی را با سریال «شش قهرمان و نصفی» داشته باشند. اما شرایط فیلم‌های طنز ما حال و روز خوبی به لحاظ محتوایی ندارد و کمتر فیلمنامه‌ای را می‌توان جواب بله گفت. مخصوصاً سریال که لحظات بیشتری بیننده را همراه می‌کند؛ ولیکن «شش قهرمان و نصفی» طنز خوبی است هم محتوای خوب و هم با محتوا ساخته و پرداخته شده است. از طرفی دیگر سوژه و جامعه هدف خوبی هم دارد؛ سوژه حمایت از کالای داخلی و کارگران را دستخوش طنزی سالم و با محتوا کرده و بعد از مدت‌ها یک توجهی هم به نوجوانان شده است.

عبدی خاطرنشان کرد: اتفاق خوب دیگر در سریال «شش قهرمان و نصفی» توجه به ورزش و ترغیب مردم و جامعه به ورزش کردن است. نوجوانان مستعد و جویای نامی در این سریال بازی کردند که آن‌ها بیشتر در این موقعیت‌ها ایفای نقش کرده‌اند. روی هم رفته طنزهای این چنینی قابل احترامند و مردم هم لذت خواهند برد.

منوچهر آذری: مهران مدیری به قول خودش عمل نکرد/ چرا در طنزهای تلویزیون به من نقش نمی‌دهند؟ + فیلمجمشید مشایخی به روایت علی نصیریان: استعدادی متکی به خودش بود/جای خالی کیفیت و دقت در سریال‌های امروزی تلویزیونمهدی فقیه: «دورهمی»، «خندوانه» و «عبدی‌شو» کارهای محکم تلویزیون نیستند

امیرکیان عبدی: «شش قهرمان و نصفی» نوجوانان را پای تلویزیون می‌نشاند

امیر کیان عبدی، بازیگر نوجوان سریال نوروزی که رزمی کار است و دو فیلم از جمله پروژه سینمایی قهرمانان کوچک را در کارنامه خود دارد، در رابطه با سریال شش قهرمان و نصفی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، تصریح کرد: اولین تجربه من در سن 10سالگی و در یک فیلم رزمی بود.  من علاقه زیادی به جکی چان داشتم و همین هم باعث شد تا با جدیت ورزش‌های رزمی از جمله ژیمناسیک و تکواندو را ادامه دهم و بعد هم توانستم از آن‌ها در فیلم‌های رزمی که در آن‌ها حضور داشتم استفاده کنم.

وی افزود:  فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" تجربه بسیار خوبی بود تا فنون رزمی را در آن به نمایش بگذاریم. بعد از فیلم سینمایی "قهرمانان کوچک" نوجوانان به یادگیری و جدی گرفتن ورزش به خصوص ورزش‌های رزمی علاقه‌مند شده‌اند، از طرفی خانواده‌های زیادی پس از دیدن قهرمانان کوچک به خرید کالاهای داخلی در جهت حمایت از کارگران ایرانی ترغیب شدند و مطمئن هستم که سریال "شش قهرمان و نصفی" هم می‌تواند خانواده‌ها را به فرهنگ خرید کالای داخلی تشویق کرده و هم نوجوانان را به ورزش علاقه‌مند کند.

این نوجوان بازیگر گفت: "شش قهرمان و نصفی" تلاش کرد تا در قالب سریالی کمدی و طنز موضوعات خوبی را مطرح کند از جمله این موضوعات، پیگیری ورزش به خصوص ورزش‌های رزمی است.

یکی از شش قهرمان‌ سریال نوروزی، تجربه همکاری با اکبر عبدی  را بسیار هیجان انگیز خواند و گفت: من خودم چیزهای زیادی از این نقش یادگرفتم و امیدوارم که نوجوان ها هم از دیدن این سریال لذت برده باشند.

عبدی با تاکید بر اینکه نقشش را در این سریال بسیار دوست داشته است و خوشحال است که در کنار یوسف کرمی بازی کرده است، خاطرنشان کرد: تلاش کردم تا در این سریال از تجربه های ورزشی خود به نحو احسن استفاده کنم و امیدوارم که مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

وی درباره داستان «شش قهرمان و نصفی» خاطرنشان کرد: من به همراه دوستانم به مسابقات جام شهید رضا پناهی که قرار است در آمل برگزار شود می‌رویم  که در این میان حوادث و ماجراهایی پیش می‌آید که نهایتاً باعث مبارزه ما با قاچاقچیان کالا می‌شود و من به همراه دوستانم تلاش می کنیم تا کارخانه مداد رنگی شهر را که به خاطر قاچاق بی‌رویه لوازم التحریر بسته شده دوباره فعال کنیم.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عید نوروز رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما عید نوروز رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با راه‌یابی ۲۰ اثر برگزیده از میان کل آثار ثبت نامی به رویداد بازی‌آرا، جلسات منتورینگ برخط در دو بخش «محتوایی» و «فرمی» با هدف راهنمایی برای رشد آثار برگزار شد.

حجت الاسلام محمود عبداللهی به‌عنوان منتور محتوایی و محمدمهدی صادقی به‌عنوان منتور فرمی، جلسات منتورینگ را با صاحبان طرح و دیگر اعضای هر تیم در بستر اسکای‌روم برگزار کردند.

در این جلسات برای هر فرد یا تیم حداقل یک جلسه منتورینگ «محتوایی» و یک جلسه منتورینگ «فرمی» برگزار شد. بنا به نیاز و درخواست متقاضیان مبنی بر برگزاری جلسات بیشتر، برنامه‌ریزی در این خصوص در حال انجام است.

این جلسات تا قبل از رویداد ۳ روزه حضوری ادامه دارد تا آثار در حد امکان ارتقا یافته و افراد / تیم‌ها برای حضور در رویداد نهایی هرچه بیشتر آماده شوند.

همچنین در بخش پایانی و حضوری رویداد بازی آرا، منتورهای دیگری نیز در کنار افراد یا تیم‌ها قرار می‌گیرند و آثار برای ارایه در روز اختتامیه آماده می‌شوند.

کد خبر 6079784 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • ویدیو/ فنون مرگبار قهرمان جهان مقابل امیر عبدی
  • گریم متفاوت اکبر عبدی در کنار نوه‌اش | عکس
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی