Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@10:58:52 GMT

اعزام گروه جهادی ابراهیم آباد رستاق به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۵۱۹۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، محمد کاظم فقیه، مسئول گروه جهادی مدافعان حرم ابراهیم آبادرستاق در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  با اشاره به عملکرد گروه جهادی مدافعان حرم در سال گذشته گفت: خوشبختانه توفیق شد که در سال ۹۷ چهل نفر از جهادگران گروه جهادی مدافعان حرم ابراهیم آباد رستاق در دو گروه ۲۰ نفره باهمکاری سازمان بسیج سازندگی، سپاه الغدیر، ناحیه بسیج کوهبنان، مجموعه بنیاد مسکن و کمیته امداد در مناطق زلزله زده کوهبنان فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فقیه با بیان اینکه کار جهادی در اولویت برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله است، افزود: از ابتدای سال ۹۸ برنامه اردوی جهادی رادرجلسات شورای پایگاه، درصدربرنامه‌های بزرگ سالجاری قراردادیم.
وی با اشاره به برنامه‌ی این گروه جهادی بیان کرد: برنامه سالجاری گروه جهادی مدافعان حرم کمک رسانی به مردم محروم کرخنگان شهرستان خاتم بود که بنا به شرایط موجود و درصورت آمادگی بسیجیان منطقه و لزوم اعزام نیرو به منطقه سیل زده پلدختر در استان لرستان، این نیرو‌ها به سرعت وارد عمل شده وبه یاری مردم حادثه دیده خواهندشتافت. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین درویشی امروز، ۳۰ فروردین با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شدند.   

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی