Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@19:30:45 GMT

بازیگرانی که پیش از معروف شدن بسیار فقیر بودند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۵۴۲۳

به گزارش پارس نیوز، تعداد بسیار زیادی از بازیگران هالیوودی آینده خود را از هیچ ساخته اند و تنها از استعداد خود کمک گرفته اند و سال‌های زیادی را در سختی گذرانده اند. بیشتر این بازیگران در خانواده‌های معمولی زندگی کرده اند، اما بعضی نیز هستند که در فقر مطلق بزرگ شده اند، تا حدی که وعده غذایی مشخصی نداشتند و مجبور بودند در ماشین و یا حتی در خیابان بخوابند، اما هم کنون در اوضاع بسیار مناسبی هستند و در نوع خود جزو بهترین‌ها محسوب میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئوناردو دی‌کاپریو
وقتی که دی کاپریو یکسال داشت پدر و مادر وی از هم جدا شدند و او با مادرش زندگی میکرد که مجبور بود برای تامین مخارج زندگی چند شغل داشته باشد، اما باز هم از پس آن بر نمی‌آمد و وضع مالی بدی داشتند. دی کاپریو هم اکنون از پر افتخارترین بازیگران جهان است و تنها برای نقش خود در فیلم «تایتانیک» ۲.۵ میلیون دلار دستمز دریافت کرد.

دنیل کریگ
همه این بازیگر را به خاطر مرتب بودن لباس هایش و همیشه شیک پوش بودنش در فیلم جیمز باند میشناسند و این باور برایشان سخت است که بدانند او تا مدتی در انگلیس بی خانمان بود. او در زمانی که در حال تدریس در مدرسه «گیلدهال» بود همزمان هم به عنوان پیشخدمت کار میکرد و او نیز شب‌ها بی خانمان بود و روی صندلی پارک شبش را صبح میکرد. گفته میشود سرمایه کنونی این بازیگر حدود ۱۰۰ میلیون دلار است!

باب بیلی تورنتون
تورنتون که در کارنامه وی جایزه گلدن گلوب نیز دیده میشود ، زمانی که کودک بود او و خانواده اش در محلی زندگی میکردند که از ساده‌ترین امکانات اولیه مثل برق و حتی آب اشامیدنی محروم بودند، بعد از مرگ پدرش نیز اوضاع ان‌ها از قبل نیز وخیم‌تر شد، اما او به بازیگری روی اورد و هم اکنون از بازیگران مشهور هالیوودی محصوب میشود.)

سیلوستر استالونه
بازیگر فیلم‌های معرف راکی و رمبو نیز که در ایران همه اورا به خاطر فیلم‌های اکشن او میشناسند نیز در گذشته دوران سختی را گذرانده است. او به دلیل شرایط نامناسب مالی از خانه اش که در نیویورک بود بیرون انداخته شد و مجبور بود تا مدت‌ها در اتوبوس بخوابد، فیلمسازی و بازیگری نیز استالونه را نجات داد و او با فیلم «راکی» که تنها ۱ میلیون هزینه داشت توانست ۲۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کند.

جیم کری
کمدین موفق و معروف آمریکایی نیز به دلیل شرایط نامساعد خانواده اش تا مدت‌ها بعد از مدرسه در یک کارخانه کار میکرد و بعد از مهاجرت، هر پنج نفر خانواده جیم کری به دلیل نداشتن مکان مناسب تا مدت‌ها در اتومبیل خانوادگی خود، که یک ون بود، زندگی میکردند.

بعد از مدت‌ها جیم کری به عنوان کمدین در هالیوود شناخته شد و به بازیگر ثروتمندی تبدیل شد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فقر پدر و مادر جهان دلار جیمز باند انگلیس مدرسه سرمایه گلدن گلوب خانواده برق مرگ ایران نیویورک اتوبوس درآمد هالیوود هالیوود پارس بازیگرانی پارس نیوز معروف شدن بسیار فقیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت حامی اسراییل نستله ( Nestlé) به نوشته نشریه انگلیسی گاردین به شیر خشک و غذای نوزادان کم تر از سه سال در کشورهای فقیر جهان، شکر می افزاید که موجب زیان و بیماری در کودکان می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، روزنامه گاردین نوشت شرکت نسلته، خلاف توصیه های سازمان جهانی بهداشت، به شیر خشک و غذای نوازدان در کشورهای فقیر جهان، شکر می افزاید. افزودن شکر به شیرخشک و غذای نوزادان، موجب افزایش وزن ناسالم و چاقی نوزادان می شود که برای سلامت آنان خطرناک است. این روزنامه نوشت کشورهای اروپایی افزودن شکر به غذا و شیرخشک نوزادان را ممنوع کرده اند که شرکت نستله، به محصولاتی که در اروپا می فروشد، شکر نمی افزاید اما در محصولاتش در کشورهای فقیر، شکر فراوان دیده می شود. شرکت نستله که به نوشته روزنامه گاردین، بزرگ ترین شرکت تولید مواد غذایی در جهان است، در فهرست شرکت های هوادار صهیونیسم و اسرائیل قرار دارد و مخالفان صهیونیسم، از جمله مسلمانان، در اعتراض به جنایات اسرائیل در فلسطین، خرید محصولات این شرکت را همچون شماری دیگر از شرکت های حامی اسراییل تحریم کرده اند.
گاردین نوشت شرکت نستله با افزودن شکر به شیرخشک و غذای نوزادان در کشورهای فقیر، موجب چاقی و ابتلای این نوزدادن به بیماری های قلبی – عروقی می شود. این روزنامه نوشت به گزارش سازمان "چشم مردم" ( Public Eye) در سوئیس، شیرخشک و غذای نوزادانی که نستله به کشورهای فقیر در آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین می فروشد، برای بررسی به یک آزمایشگاه در بلژیک ارسال شد که معلوم شد به این محصولات، شکر به اشکال گوناگون از جمله ساکاروز، افزوده می شود که برای کودکان بسیار مضر است. در این بررسی معلوم شد در محصولات شرکت نستله در کشورهای ثروتمند همچون انگلیس، شکر افزوده نمی شود. به نوشته گاردین، لورن گوبرل ( Laurent Gaberell)، متخصص تعذیه در سازمان "چشم مردم" می گوید شرکت نستله باید دست از این استانداردهای دوگانه بردارد و از افزودن شکر به محصولات خود در همه کشورها، برای کودکان کم تر از سه سال خودداری کند.
گاردین نوشت چاقی یکی از مشکلات رو به افزایش در کشورهای در حال توسعه است و به گزارش سازمان جهانی بهداشت، در آفریقا، شمار کودکان دارای اضافه وزن از سال دو هزار میلادی، 23 درصد بیش تر شده است. این روزنامه نوشت بیش از یک میلیارد نفر در جهان، اکنون چاقند و بسیاری از شرکت های تولید کننده مواد غذایی، شکرهای طبیعی به محصولات خود می افزایند که به اندازه شکر معمولی، برای سلامت مصرف کنندگان خطرناکند.
حامیان فلسطین در انگلیس با انتشار اسامی و نشان شرکت های حامی رژیم اسراییل از جمله نستله از همه ازادی خواهان و عدالت طلبان خواستند از خرید محصولات این شرکت ها که بخشی از پولشان صرف قتل کودکان فلسطینی می شود جدا خود داری کنند و این شیوه موثر مبارزه با رژیم صهیونستی و حامیانش را به دیگر شیوه های مبارزاتی خود بیفزایند.
آنان می گویند این شرکت ها نشان دادند همچون رژیم نژاد پرست اسراییل ارزشی برای سلامت و جان انسان ها قائل نیستند و با تبلیغات فراوان همواره تلاش می کنند به اصلی ترین منبع خرید محصولات مورد نیاز مردم مبدل شوند.

دیگر خبرها

  • وعده صادق یک عملیات دفاعی برای حفاظت از حیثیت و خاک ایران بود
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید