Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:51:13 GMT

خسارت سیل به ۳ مدرسه زیرآب/ مدارس مناطق سیل زده دایر است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۵۸۴۲

خسارت سیل به ۳ مدرسه زیرآب/ مدارس مناطق سیل زده دایر است

عسگری نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طغیان رودخانه "تلار" در شهرهای زیرآب و پل سفید به سه مدرسه آسیب‌های جدی وارد کرده است اظهار داشت: نمازخانه دبستان روستای "ازانده رودبار " کاملاً تخریب شد و آب به زیر ساختمان مدرسه نفوذ کرد.

وی عنوان کرد: یکی از ساختمان‌های وابسته به هنرستان شهید بهشتی شهر زیرآب نیز با نفوذ آب به زیر آن، بلااستفاده شد ولی وضعیت دبیرستان دخترانه الزهرا شهر زیرآب، از دیگر مدارس استان متفاوت بود، سیل، حیاط، سرایداری و سرویس‌های بهداشتی را به طور کامل با خود برد، آب به زیر مدرسه نفوذ کرد و هر لحظه احتمال ریزش ساختمان بیشتر می‌شد، به این ترتیب ساختمان بلااستفاده و از کاربری آموزشی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد ادامه داد: در این دبیرستان ۱۸۰ دانش آموز تحصیل می‌کنند که در اسرع وقت باید برای مدرسه جایگزین و انتقال دختران به آن مدرسه تدابیری اندیشیده می‌شد، به همین دلیل اقدامات اولیه برای تعیین مدرسه جایگزین دبیرستان الزهرا (س) انجام شد و دانش آموزان این دبیرستان امروز در مدرسه جدید حضور یافتند.

وقوع دو فقره سیل ۲۷ اسفند و ۱۲ فروردین خسارت زیادی به بخش‌های مختلف از جمله آموزشی در مازندران وارد کرده است.

کد خبر 4582238

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل آموزش و پرورش مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: با کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم رشدی که سال گذشته داشته‌ایم با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم که باید اعتبارات ویژه‌ای برای جبران این کمبودها اختصاص داده شود.

وی گفت: در شش نقطه استان کردستان کمبود فضای آموزشی داریم اما در چنین شرایطی برخی ادارات و دستگاه‌ها به عناوین مختلف دنبال تغییر کاربری اراضی آموزشی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 16 پروژه آموزشی در قالب 47 کلاس درس به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر 46 مدرسه در قالب 175 کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از کمک 100 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به احداث و نوسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس استان تحویل داده شده و امیدواریم این رقم را در سال‌جاری به بیش از 60 میلیارد تومان برسانیم.

اجرا و بهسازی سیستم‌های گرمایشی 44 مدرسه با 147 کلاس در سطح استان، اجرای بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس، حذف بیش از 50 درصد مدارس سنگی و کانکسی کردستان و جایگزینی آنها با مدارس استاندارد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل توسط مدیرکل نوسازی مدارس کردستان بود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت