Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:34:42 GMT

رییس فدراسیون قایقرانی: تمرکز روی رشته های المپیکی است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۵۹۴۲

رییس فدراسیون قایقرانی: تمرکز روی رشته های المپیکی است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون قایقرانی اولویت برنامه هایش را تمرکز ویژه بر روی رشته های المپیکی ذکر کرد و گفت: در سال کسب سهمیه هستیم و باید با قدرت برای رسیدن به سهمیه المپیک 2020 تلاش کنیم.

«علیرضا سهرابیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره فعالیت های این رشته در سال جدید افزود: سال کسب سهمیه پیش روی ورزشکاران است و به همین دلیل بر روی المپیکی ها نگاه ویژه ای داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور قطع کار آسانی نداریم و می دانیم که حریفان در این سال ها به بهترین شکل برنامه ریزی کرده اند اما خودمان را دست کم نمی گیریم و به همین دلیل زمان را از دست نمی دهیم.
وی اظهار داشت: درباره کادرهای فنی به افرادی که اکنون فعالیت می کنند اعتماد کردم و با همین افراد کار را پیش می بریم. دوست ندارم تغییرات پشت سر هم باعث شود که کار فدراسیون و تمرکز ملی پوشان را مختل کند.
رئیس فدراسیون قایقرانی از تشکیل یک کمیته فنی تخصصی برای فدراسیون خبر داد و گفت: کمیته فنی فدراسیون باید تقویت شود و افراد متخصص برای هر رشته وارد میدان شوند. افراد متخصص و کارشناس قایقرانی باید در مورد رشته های تخصصی اظهار نظر کنند. نباید اینطور باشد که فردی از رویینگ برای آب های آرام نظر بدهد یا کسی که متخصص کانو است برای رویینگ صحبت کند. به همین دلیل کمیته فنی ما تقویت و تخصصی تر می شود.
سهرابیان همچنین یادآور شد: پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون با دقت کافی در ابتدا داشته های فدراسیون را بررسی و طبق آن برنامه ریزی کردیم. سال بسیار مهمی پیش روی قایقرانی ایران است و باید با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت ها پیش برویم.
او با اشاره به شروع اردوهای ملی پوشان بیان کرد: با برنامه ریزی مناسب سعی شد که ملی پوشان را بعد از تعطیلات وارد اردو کنیم که از برنامه عقب نمانند. باید واقع بینانه عمل کنیم و نباید قولی بدهیم که نتوانیم آن را عملی کنیم. اکنون نیز حساسیت کار بالا است و به همین دلیل تمرکز ویژه ای بر روی رشته های المپیکی داریم.
سهرابیان در خصوص تغییرات در فدراسیون گفت: دبیر، نائب رئیس و اعضای هیات رئیسه با حمایت های وزارت ورزش و جوانان تقریبا مشخص شده اند و به زودی کنار ما خواهند بود. من هم از وزارت ورزش و جوانان و هم از کمیته ملی المپیک تشکر ویژه دارم که از همان ابتدا خیلی خوب کنار ما بودند و از ما حمایت کردند.
سهرابیان درباره فعالیت های فدراسیون از ابتدای سال در مناطق سیل زده نیز تصریح کرد: نعمت های خداوند از اواخر سال قبل تا کنون به کشور ما سرازیر شد اما این موضوع باعث شد که بسیاری از هم وطنان با بحران هایی جدی روبه رو شوند. سیل گلستان را از نزدیک دیدم و واقعا شرایط دشوار بود و اکنون نیز استان لرستان با همین وضعیت دست و پنجه نرم می کند.
او افزود: از ابتدای وقوع سیل خانواده قایقرانی فعالیت خودش را آغاز کرد. پس از آنکه وزیر ورزش و جوانان نیز اعلام کرد که همه اهالی ورزش باید وارد میدان شوند ما تمامی هیات های استان ها را به حالت آماده باش قرار دادیم، امکانات را به گلستان اعزام کردیم. در گلستان از نزدیک اوضاع را بررسی و تلاش کردم که هماهنگی ها انجام شود. تلاش ما کمک به امداد رسانی بود و واقعا بچه های قایقران سنگ تمام گذاشتند.
رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین گفت: پس از اینکه شرایط استان گلستان کمی بهتر شد بچه های قایقران راهی استان های سیل زده دیگر شدند. دوباره همه هیات های قایقرانی ایران به صورت آماده باش به سمت لرستان رفتند و همچنان فعالیت ها ادامه دارد. امیدوارم که خیلی زود هم وطنان آسیب دیده بتوانند به شرایط طبیعی زندگی خود بازگردند.
سهرابیان در پایان گفت: هیات های استانی بازوان توانمند فدراسیون هستند و در سوانح ابتدای سال نشان دادند که چقدر توانمند و زحمت کش هستند. همه هیات های استانی در تعطیلات سال نو کاملا آماده باش بودند و از هر آنچه که داشتند دریغ نکردند.
رییس فدراسیون قایقرانی بیان داشت: هیات های خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان غربی و مازندران همراه من در استان گلستان بودند. هیات های کردستان و چهارمحال بختیاری در لرستان هستند و هیات بوشهر نیز وسایل و امکانات استانش را به طور کامل در اختیار امدادرسانان در لرستان قرار داده است. همه استان های کشور در این بحران کنار هم بودند و من واقعا از تمامشان تشکر می کنم.
ورزشی**9219**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قايقراني المپيك سهرابيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی