Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اتفاقات بازی با سپاهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرهاد صنیعی‌فر، مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران، درخصوص اتفاقات بازی مقابل سپاهان اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سلام خدمت مردم شریف مازندران

ضمن عرض خسته نباشید خدمت هواداران پرشور و خستگی ناپذیر نساجی کبیر و همچنین کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان باشگاه که مقابل تیم پرافتخار سپاهان سربلند بودند، متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که خیلی‌ها را آزرده خاطر کرد لذا مراتب ناراحتی خود نسبت به تنها نقطه تاریک باشگاه ریشه دار نساجی در فصل اخیر که همانا توهین به پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران، دوست عزیزم جناب امیر قلعه‌نویی، بوده را اعلام دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  باشگاه نساجی مازندران احترام به همه تیم‌ها و جامعه فوتبال ایران را سرلوحه کار خویش می‌داند و تا به امروز این مسئله را هواداران بزرگوارمان به تمام ایران ثابت کرده اند به طوری که ورد زبان خرد و کلان بوده است، ولی با واکاوی صورت گرفته، به نظر می‌رسد این حرکت با خط و مشی قبلی بوده و رسما در این خصوص از دست اندرکاران کانون هواداران توضیح می‌خواهم و تا پایان مصرانه پیگیر خواهم بود چراکه نمی‌خواهم زحمات این کانون و لیدر‌های پرتلاش و عاشق باشگاه توسط عده محدودی زیر سوال برود.   فیلم‌ها و شرایط مسموم آن لحظات تاریک توهین به دوست بیست و چند ساله ام در اختیار باشگاه قرار گرفته و با عامل یا عاملان این اتفاق که دقیقا رصد شده و درخصوص آن تا حدودی به نتیجه رسیده ایم در مراجع ذیصلاح برخورد خواهیم کرد. بنده به عنوان خادم این تیم بزرگ با وساطت و راهنمایی‌های دوست خوب و بزرگوارم امیر قلعه‌نویی به مجموعه نساجی اضافه شدم و خود و باشگاه محبوب‌مان را مدیون او می‌دانم.   در پایان باز هم مراتب ناراحتی و دلخوری خود نسبت به این اتفاق را اعلام می‌دارم و امیدوارم امیر قلعه‌نویی عزیز این اتفاق را به اسم همه هواداران باوفای نساجی ننویسد تا همچنان از کمک‌ها و مشاوره‌های این مرد بزرگ بهره‌مند شویم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی سپاهان نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

دیگر خبرها

  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!