Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم آقایان زیر۲۳ سال و جوانان با حضور ۶ قایقران برگزار می‌شود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم آقایان زیر23 سال و جوانان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 و کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش کایاک و کانو از فردا 18 فروردین ماه به میزبانی شهرستان یاسوج در استان کهکیلویه و بویر احمد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از اردو تا 28 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. اسفندیار شیرمحمدی و بردیا مهرجو مربیان و احمد گنجی سرپرست اردو است.

امیر رضانژاد حسنجانی و محمد مهدوی نیا از تهران، محمد مهدی کنارنگ از چهارمهال و بختیاری، ماهان ادریسی، دانیال خسروی و مرصاد واحدی از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

اعلام آمادگی فدراسیون قایقرانی برای تجهیز کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستانی

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دومین دیدارش در فروردین‌ماه را مقابل ترکمنستان برگزار کرد که دو شاگرد جوان امیر قلعه‌نویی در لحظه آخر از سفر به عشق‌آباد جا ماندند و مهدی لیموچی نیز در نخستین تجربه حضورش در اردوی ملی، شانس حضور در این مسابقه را از دست داد.

مهدی لیموچی که پس از نمایش درخشان در ترکیب آلومینیوم اراک به پیراهن تیم ملی رسید، در اردوی اخیر حضور فعال و باانگیزه‌ای داشت و سعی کرد با عملکردش مورد توجه قلعه‌نویی قرار بگیرد و فرصت انجام اولین بازی ملی خود را در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان به دست بیاورد، اما این شرایط برای او اتفاق نیفتاد.

وینگر تکنیکی و سرعتی آلومینیوم به دلیل عدم صدور ویزای ترکمنستان نتوانست کاروان تیم ملی را در سفر به عشق‌آباد همراهی کند و به همین دلیل فرصت انجام بازی ملی را به دست نیاورد، اما با این وجود بازگشت باانگیزه‌ای به تمرینات تیمش داشت.

مهدی لیموچی که بخاطر حضور در اردوی تیم ملی به تعطیلات نرفته بود، با نظر سید مجتبی حسینی دو روز استراحت کرد و دوباره به اراک بازگشت تا در تمرینات آلومینیوم حضور یابد و آماده ادامه بازی‌ها و بهبود آمار 5 گل و 2 پاس گل این فصل خود شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • برگزاری بیش از ۱۰ هزار برنامه ورزش همگانی و روستایی در سال ۱۴۰۲