Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرات مخالف و موافق در مجمع نسبت به پالرمو و سی‌اف‌تی وجود دارد اما قرار بر آن شد که ابتدا از منظر تاثیر این ۲ لایحه بر هم و تاثیرشان بر تحریم‌ها بررسی‏‌ها انجام و سپس تصمیم‌گیری شود

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: نظرات مخالف و موافق در مجمع نسبت به پالرمو و سی‌اف‌تی وجود دارد اما قرار بر آن شد که ابتدا از منظر تاثیر این ۲ لایحه بر هم و تاثیرشان بر تحریم‌ها بررسی‏‌ها انجام و سپس تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لعیا جنیدی درباره این اظهارنظر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه «کنوانسیون‌های CFT و FATF باید به ایران تضمین دهند» به خبرآنلاین گفت: اینها معاهداتی چندجانبه هستند که تقریبا تمامی کشورهای جهان در آنها عضو یت دارند.

وی افزود: تضمین‌های متعارفی که ممکن است در ذهن مردم باشد، زیاد در این زمینه معنی‌دار نیست. تضمین‌های آن‌ها در دل خودشان است. یعنی شما همکاری می‌کنید به شرط همکاری متقابل. اگر دولت دیگری در موردی که شما به آن ارجاع دادید اما تعهداتش را انجام نداد و همکاری نکرد، اینها همگی مبتنی بر رفتار متقابل است و پس ما هم به تعهداتمان در مقابل آن دولت عمل نخواهیم کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره این صحبت برخی اعضای مجمع تشخیص که گفته‌اند «قرار بود در سال ۹۷ مجمع تشخیص درباره سی اف تی و پالرمو رأی گیری کند که منجر به رد آنها می شد اما رأی گیری به سال ۹۸ موکول شد تا روی بازار شب عید اثر نگذارد»، یادآور شد: این طور نیست، تصمیم‌گیری نه بر رد و نه بر تایید آن گرفته نشد. نظرات موافق و مخالف داده شد. به دلیل احتمال تاثیر و تاثر متقابل پالرمو و سی اف تی بر هم، قرار بر آن شد که در سال ۹۸ جلساتی باشد که تاثیرو تاثرات آنها بر هم و نیز بر وضعیت فعلی تحریم‌ها بررسی شود و سپس تصمیم بگیرند.

این عضو کابینه دولت دوازدهم درباره پیش‌بینی‌هایی که گفته می شود «نظر مجمع تشخیص در مورد این لایحه پالرمو و سی اف تی مخالف است»، گفت: درست است نظرات مخالفی هم وجود دارد اما قرار بر آن شد که از این ۲ منظر، یعنی تاثیر این ۲ لایحه بر هم و تاثیرشان بر تحریم‌ها در مجمع بررسی ها انجام و سپس رأی گیری شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر

دریافت 42 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6087028

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب