Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی تا شهریور ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش میسر است.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگوبا خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی که پذیرش آن‌ها صرفا براساس سوابق تحصیلی یا به عبارت دیگر معدل کتبی دیپلم در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ صورت می‌گیرد، از روز دوشنبه ۲۰ اسفند ماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آ‌موزش کشور آغاز شده است، این نام‌نویسی همچنان ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند تا روز چهارشنبه ۶ شهریور ماه ۱۳۹۸ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش رشته‌های مذکور نیز از تاریخ ۱۷ بهمن ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و لذا تمام داوطلبان متقاضی می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط به پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی یا معدل کتبی دیپلم در دانشگاه‌ها و موسسات عالی ذیربط به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل به روش اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بعد از انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در ۱۷ بهمن ماه ۹۷ ظرفیت‌های جدید یا اصلاحاتی را به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده‌اند، لذا ضرورت دارد داوطلبان متقاضی نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه‌های مذکور اقدام و در صورت تمایل در زمان مقرر و حداکثر تا ۶ شهریور ماه ۹۸ کد رشته محل‌های انتخابی خود را ویرایش کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان سنجش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سوابق تحصیلی رشته های تحصیلی بدون کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • صدور مدرک فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد سرعت می‌یابد
  • طهرانچی: صدور مدرک دانش‌آموختگان سرعت می‌یابد
  • طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد