Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@19:49:42 GMT

۱۴ مصدوم در حوادث ترافیکی شرق استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۷۷۲۷

۱۴ مصدوم در حوادث ترافیکی شرق استان سمنان

رکنا: حوادث ترافیکی شرق استان سمنان ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.

 معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود بابیان اینکه در آخرین روز تعطیلات نوروزی ۱۸ حادثه ترافیکی در شرق استان سمنان به وقوع پیوست، گفت: این حوادث ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.

ناصر سلمان پور  ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته در آخرین روز تعطیلات نوروزی ۱۸ حادثه ترافیکی در شرق استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این تعداد پنج مورد تصادف شهری و ۱۳ مورد حوادث جاده‌ای را شامل می‌شود که مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود به همه آن‌ها امدادرسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه از مجموع تصادفات شهری شش مصدوم در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری و یک نفر نیز به صورت سرپایی درمان شد، اضافه کرد: در حوادث جاده‌ای نیز هفت مصدوم در این بیمارستان بستری شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۵۴ مأموریت صورت گرفته است، ابراز داشت: از این تعداد ۴۱ مورد حوادث شهری و ۱۳ مورد سوانح جاده‌ای را در بردارد که فوریت‌های پزشکی به همه این موارد رسیدگی کرده است.

سلمان پور در ادامه تصریح کرد: استقرار بالگرد اورژانس در میاندشت با استقبال خوب مسافران نوروزی مواجه شد لذا به دلیل افزایش ترافیک عده‌ای برای رفع خستگی و گرفتن عکس یادگاری در محل توقف کرده و این امر به کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار کمک کرد و از سوی دیگر این اقدام تسریع در امدادرسانی را نیز به دنبال داشت.

وی بابیان اینکه ۲۵ نفر به ایستگاه‌های سلامتی مستقر در شاهرود مراجعه کردند، اضافه کرد: با پایان یافتن نوروز همچنان مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود آماده خدمت‌رسانی به مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) خواهد بود که امیدواریم هموطنان نیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از حوادث تلخ و غیر قابل جبران پیشگییری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان سمنان قوانین راهنمایی و رانندگی کاهش رسیدگی مصدوم عکس فیلم سیل ایران وحشتناک جسد شهر ویدئو کاشان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت