Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@09:23:10 GMT

انهدام باند خاله نسرین در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۷۹۴۷

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از به دام افتادن اعضای باند فروش موادمخدر خاله نسرین در هرندی خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: درپی دریافت گزارشات مردمی در خصوص فعالیت یکی از فروشندگان موادمخدر در پایتخت با نام «م.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

د» معروف به محمد سیاه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مورد بررسی پایگاه پنجم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: طی انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با تشکیل باند فروش موادمخدر با نام خاله نسرین، اقدام به توزیع ماده مخدر شیشه و هروئین در جنوب پایتخت می‌کرده است.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: پس از آغاز پاکسازی پلیس در محلات شوش، مولوی و هرندی، متهم متواری شد و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مشخص شد که وی به تازگی مقادیر متنابهی از موادمخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور تهیه کرده و در مخفیگاه خود در محله هرندی دپو کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضایی تیمی برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی واقع در هرندی اعزام شد که پس از چند ساعت مراقبت نامحسوس از منزلش، متهم به همراه همسرش به نام «ف. غ» دستگیر شد.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه از مخفیگاه متهم بیش از ۲۵۸ کیلوگرم شیشه و هروئین کشف شد، خاطرنشان کرد: منزل متهم که به نوعی کانون فروش موادمخدر بود، با هماهنگی مقام قضایی تمام ورودی‌های آن جوشکاری و پلمپ شد و هردو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خاله نسرین مواد مخدر شیشه محله هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در شهرستان زنجان و استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد که یک باند سارقان منزل که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، برای شناسایی و سرقت از منازل شهروندان زنجانی با شگرد سکونت موقت در محله‌های این شهرستان اقدام به سرقت می‌کنند که با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پلیس، متهمان و سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی زنجان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ابهر، ۶ متهم و سه مالخر را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی و تحقیقات اولیه منکر جرم ارتکابی شدند که پس از مواجهه با ادله و مدارک کافی و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۳۵ فقره انواع سرقت از زنجان و استان‌های همجوار اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان