Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@15:57:05 GMT

خدمت رسانی گروه جهادی در بخش توکهور و هشتبندی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۸۰۶۳

خدمت رسانی گروه جهادی در بخش توکهور و هشتبندی

   

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،گروه دهکده جهادی استان تهران باحضور در روستای چاه غربال بخش توکهور و هشتبندی، خدمات پزشکی، عمرانی، دامپزشکی وفرهنگی رایگان به مردم این روستا ارائه کرد.

متین شریفی مسئول این گروه جهادی گفت: گروه دهکده جهادی از ۶ تا ۱۴ فروردین ماه در شهرستان‌های میناب و رودان خدمات رایگان دامپزشکی، پزشکی، فرهنگی وعمرانی به مردم ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش ریالی خدمات ارائه شده ۲۰۰ میلیون تومان است.

ستواندوم عبدالرضا زارعی پور فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) هشتبندی نیز گفت: از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا ۱۴ فروردین ماه امسال، ۷ گروه جهادی با هزار و ۲۵۰ نیرو در حوزه‌های پزشکی، عمرانی وفرهنگی به مردم محروم منطقه خدمت کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس