Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:14:50 GMT

رکورد جدید صلاح؛ 50 گل در کمترین بازی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۸۱۹۲

رکورد جدید صلاح؛ 50 گل در کمترین بازی

محمد صلاح، ستاره لیورپول، دیروز با گلزنی به ساوتهمپون تاریخساز شد چرا که او سریعتر از همه بازیکنان تاریخ لیورپول موفق شده به رکورد 50 گل زده در لیگ برتر دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در جریان بازی دیروز این تیم مقابل ساوتهمپتون در دقیقه 80 بازی دروازه حریف را باز کرد تا لیورپولی که ابتدا 1-0 از حریف عقب افتاده بود 2-1 ازساوتهمپتون پیش بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح با این گل یک رکورد دیگر به نام خود ثبت کرد چرا که او حالا فوتبالیستی است که سریعتر از همه بازیکنان تاریخ لیورپول موفق شده به رکورد 50 گل زده در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند.

 

 

گل دیروز محمد صلاح در شصت و نهمین بازی او با پیراهن لیورپول در لیگ برتر انگلیس بدست آمد. صلاح به این ترتیب موفق شود سه بازی زودتر از صاحب قبلی این رکورد، فرناندو تورس، به پنجاهمین گل خود در لیگ برتر با لباس لیورپول رسیده و رکورددار جدید باشد.

 

 

اما فاصله صلاح با دیگر گلزن‌های بزرگ تاریخ لیورپول در سرعت رسیدن به این رکورد به مراتب بیشتر از فرناندو تورس است. صلاح 17 بازی زودتر از لوئیس سوارز و 19 بازی زودتر از رابی فاولر، اسطوره‌های بزرگ مرسی‌سایدی‌ها به این رکورد یعنی پنجاه گل زده در لیگ برتر دست یافته است.

 

صلاح بعد از بازی در این باره گفت:" اگر اشتباه نکنم این پنجاهمین گلی بود که در لیگ برتر برای لیورپول زدم و بنابراین برایم گل خاصی بود. به خصوص به این خاطر که بعد از 9 بازی گل نزدن بالاخره پایم به گلزنی باز شد. البته اگر اشتباه نکنم هندرسون هم بعد از 30 بازی گل نزدن توانست گلزنی کند. برای همین هر دوی ما خوشحالیم".

 

 

 

 

محمد صلاح لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و اورتون امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و اورتون

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747605

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین