Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@12:31:36 GMT

یک شرکت و جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۸۸۱۲

 رویداد۲۴ نخستین مزایده سال ۹۸ سازمان خصوصی‌سازی در حالی در روز ۲۷ فروردین برگزار می‌شود که قرار است در این مزایده سهام یک شرکت و جایگاه سوخت دولتی روی میز فروش برود.

بر این اساس ۴۶.۵ درصد سهام شرکت پیمانکاری کار‌های زیربنایی آب – پیکاب شامل ۱۱۱ هزار و ۷۲۰ سهم به قیمت پایه هر سهم یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۸۹۸ ریال و ارزش کل پایه ۱۶۶ میلیارد و ۷۸۶ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۶۰ ریال به مزایده گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ سپرده شرکت در این مزایده نیز ۵ میلیارد و ۳ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۹۳۷ ریال تعیین شده است و این بلوک ۴۶.۵ درصد سهام شرکت پیمانکاری کار‌های زیربنایی آب – پیکاب به‌صورت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۲ ساله واگذار می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در این مزایده جایگاه سوخت دَیّر متعلق به استان بوشهر نیز به قیمت پایه ۲۹ میلیارد و ۹۰ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۹۲۴ ریال به صورت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۴ ساله واگذار خواهد شد.

این در شرایطی است که مبلغ سپرده شرکت در مزایده این جایگاه سوخت نیز یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۲۱۹ ریال تعیین شده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مزایده سازمان خصوصی سازی جایگاه سوخت بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم