Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله جلسات سیری در نهج البلاغه در مسجد جامع امام سجاد (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،سلسله جلسات سیری در نهج البلاغه در مسجد امام سجاد(ع)، شنبه هر هفته بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این جلسات با سخنرانی محمدپور در این مسجد برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلسات سیاسی،نقد فیلم حلقه‌های صالحین،مباحث اخلاقی،بیان مسائل شرعی و دوره‌های حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان پسر در این مسجد از جمله برنامه های هفتگی این مسجد است.

 

یادآور می شود؛ مسجد جامع امام سجاد (ع) در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب بوستان صبا واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب هلال احمر مناطق سیل زده خوزستان امداد رسانی پلدختر جمعیت هلال احمر مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است